نگرانی بزرگ هواداران استقلال در خصوص جدایی دو ستاره

نگرانی اصلی هواداران استقلال در این فصل جدایی 3 بازیکن اثرگذار خود در خط حمله است.

به گزارش جهان مانا، جدایی ستاره استقلال در پایان فصل اتفاقی است که هر سال باعث اعتراض هواداران آبی می شود. آنها طی چند سال گذشته در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند ستاره تاثیرگذار خود را از دست دادند تا پیدا کردن جایگزین برای آن‌ها زمان بر باشد.

اما آبی‌ها که موفق شدند به دور بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند امیدوارند تا این بار که قرار است فصل را با سرمربیگری فرهاد مجیدی به پایان برسانند و البته لیگ بعد را هم با مربی محبوب خود آغاز کنند شرایط متفاوتی داشته باشند.

مجیدی دو بار تا به امروز هدایت استقلال را بر عهده داشته که هر دو بار در پایان فصل از این تیم جدا شده است تا در بحث تمدید قرارداد بازیکنان نتواند اثرگذاری داشته باشد. اما نگرانی اصلی هواداران استقلال در این فصل جدایی 3 بازیکن اثرگذار خود در خط حمله است. جایی که احتمالا بازیکنان این تیم خصوصا قائدی و دیاباته مشتریان زیادی خواهند داشت. با این حال شنیده می‌شود مهدی قائدی که از چند باشگاه اروپایی و قطری پیشنهاد دارد قول ماندن به سرمربی استقلال داده تا رویای رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا برای آبی‌ها محقق شود.

دیاباته هم که فصل نه چندان درخشانی تا پیش از شروع لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشته بود قرار بود در صورتی که در ادامه فصل عملکرد مناسبی از خود ارائه بدهد با نظر فرهاد مجیدی قراردادش تمدید شود.

حالا و بعد از گلزنی‌های دیاباته در لیگ قهرمانان آسیا مدیران این باشگاه مذاکرات ابتدایی را با درخواست فرهاد مجیدی با مهاجم استقلال آغاز کرده اند. مذاکراتی که تا به اینجا رضایتبخش بوده و احتمالا دیاباته هم در پایان فصل قرارداد خود را با استقلال تمدید خواهد کرد.

منبع:قرن نو

دیدگاه