ماجرای آدم‌ربایی با ۲۰۶ در جاده تلو چه بود؟

پلیس به کلیپی که ادعا می‌کرد یک زن جوان در جاده تلو دزدیده شده، ورود کرد و درباره آن توضیحاتی داد.

به گزارش جهان مانا به نقل از ایلنا، روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دیده می شود خودرویی در جاده تلو در حال حرکت است. در این کلیپ درِ خودرو باز است و پاهای یک زن جوان از ماشین بیرون زده شده و در همین حال خودرو با درِ نیمه باز در حال حرکت است.

این در حالی است که سرنشینان خودروی پشت سر اقدام به فیلمبرداری از این صحنه کرده‌اند و احتمال آدم‌ربایی می‌دهند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران در توضیح این خبر گفت: روز گذشته صاحب خودرویی که پلاک آن در فیلم مشخص بود، به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه احضار شد. ماجرا از آن قرار بود که زن و شوهر جوان بر سر اختلافات خانوادگی برای گفت‌وگو در جاده قرار گذاشته بودند.

زن جوان ادعا می‌کرد شوهرش اعتیاد شدید دارد و علت اختلاف با او را همین اختلاف عنوان کرده بود. روز حادثه در حالی که در خودروی برادرخانم در جاده تلو در حال گفت‌وگو بودند، ناگهان درگیری زن و شوهر بالا گرفت و زن، درِ خودروی در حال حرکت را باز کرده که کمی جلوتر راننده که برادرخانم بود، خودرو را متوقف کرده و با وساطت، خواهر خود را آرام کرده بود.

بنا بر این گزارش، صاحب خودرو به همراه خواهرش در کلانتری حاضر شدند و توضیحات خود را ارائه دادند. آنها شکایتی علیه همدیگر نداشتند و اعلام کردند همسر زن جوان به شمال کشور رفته است و اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی است.

دیدگاه
اخبار بازرگانی