ازدواج های پنهانی، زن بحرینی را به دردسر انداخت

زن بحرینی که بدون اطلاع همسرانش اقدام به ازدواج کرده بود با حکم دادگاه به زندان محکوم شد.

به گزارش جهان مانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاهی در بحرین یک زن اهل این کشور را که اقدام به ازدواج همزمان با سه مرد کرده بود به ۱۱ سال زندان محکوم کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن بدون رضایت همسران خود اقدام به انجام این ازدواج‌ها کرده بود.

این زن ۳۰ ساله که هویتش اعلام نشده با سه مردی که با آن‌ها دوست بود ازدواج کرده بود. او با فریب این سه مرد و در حالی که مدعی بود مجرد است اقدام به ازدواج با این مردان کرد. بنا به مدارک ارائه شده در دادگاه، هر سه شوهر این زن، مهریه وی را در لحظه عقد که مبلغ آن ۴۵۰۰ دینار بحرین بود پرداخت کرده بودند. این زن از ارائه اطلاعات واقعی خود خودداری و هر سه ازدواج خود را با هویتی متفاوت ثبت کرده بود. او در ماه چهارم زندگی با همسر اولش بود که اقدام به ازدواج با شوهر دوم خود کرد.

پس از گذشت یک ماه، او با شوهر سوم خود نیز ازدواج کرد. اما تنها یک هفته پس از ازدواج سوم، شوهر سوم این زن متوجه دروغ‌های وی شد. این مرد که هویتش مشخص نشده پس از کمی تحقیق متوجه شد زنش با دو دوست قبلی اش نیز ازدواج کرده است. پس از محرز شدن اقدام این زن، هر سه شوهر وی شکایتی را علیه او در دادگاه مطرح کردند.

پلیس بحرین نیز پس از شناسایی این زن به اتهام کلاهبرداری اقدام به بازداشت وی کرد. این زن روز جمعه در دادگاه حاضر و به جرم کلاهبرداری و جعل هویت به ۱۱ سال زندان محکوم شد.

دیدگاه
اخبار بازرگانی