لاغری بعد از تعطیلی رستوران‌های مک دونالد + عکس

یک مرد انگلیسی پس از بسته شدن رستوران مک دونالد به دلیل بحران همه‌گیری کرونا توانست حدود ۶۰ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد و از خوردن غذاهای فست فود جلوگیری کند.

به گزارش جهان مانا، یک مرد انگلیسی پس از بسته شدن رستوران مک دونالد به دلیل بحران همه گیری کرونا توانست حدود ۶۰ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد و از خوردن غذاهای فست فود جلوگیری کند. دیوید هود ۴۱ ساله، حدود ۱۵۶ کیلوگرم وزن داشت، اما وقتی ویروس کرونا به انگلستان رسید و دولت را مجبور به اعمال محدودیت و قرنطینه سراسری کرد، او هنگام گرسنگی نتوانست از مک دونالد یک بیگ مک تهیه کند و متوجه شد که مجبور است شروع به برنامه ریزی برای وعده‌های غذایی خود کند.

وی در حالی که به دنبال راه‌هایی برای کاهش وزن خود بود، با برنامه Noom روبرو شد که بر تغییرات رفتاری تمرکز داشت و به نوعی تغییر شیوه زندگی بود تا یک رژیم غذایی، بنابراین تصمیم گرفت آن را امتحان کند. دیوید و همسرش ملیسا که ۴۶ سال دارد صاحب دو پسر به نام‌های دیلان ۱۷ ساله و ریانون، ۱۵ ساله هستند.

او می‌گوید: پس از یک دوره آزمایشی، این برنامه را به مدت شش ماه خریدم تا ببینم آیا برای من مفید است یا خیر. با بسته شدن همه جا از جمله مک دونالد، باید به این فکر می‎کردم که چه چیزی بخورم، بنابراین به کالری روزانه خود فکر کرده و برنامه خوابم را تنظیم کردم و فقط در دو هفته حدود ۴ کیلوگرم وزن کم کردم و این روند ادامه داشت تا اینکه تقریباً ۱۴ روز هیچ اتفاقی نیفتاد، اما پس از آن ۳ تا ۴ هفته دیگر کاهش وزن مداوم داشتم.

پس از یک سال و نیم، دیوید که به عنوان مهندس ژئوتکنیک کار می‌کند، حدود ۶۰ کیلوگرم وزن کم کرد و آنقدر متفاوت به نظر می‌رسید که یکی از دوستانش وقتی او را برای اولین بار پس از تعطیلات ملاقات کرد به معنای واقعی کلمه او را نشناخت. برای حفظ وزن، دیوید رژیم غذایی خود را دوباره تغییر داد تا مطمئن شود که در نهایت دچار افتادگی نمی‌شود.

او می‌گوید: هنگامی که وزن کم می‌کنید، ماهیچه‌های زیادی از دست می‌دهید، بنابراین من در حال حاضر از رژیم غذایی با پروتئین بالا استفاده و سعی می‌کنم ماهیچه‌هایی را در قسمت فوقانی و تحتانی بدنم بازگردانم. به نوشته روزنامه بریتانیایی میرور، دیوید از ظاهر جدید و سالم خود خوشحال است، کمردرد کمتری دارد و احساس می‌کند که می‌تواند با فرزندان خود ارتباط برقرار کند.

دیدگاه