سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیسی هم شد؟/ تنها زن حاضر در دیدار هیات دولت رئیسی با رهبری کیست؟

در دیدار امروز رهبر انقلاب با دولت سیزدهم که به مناسبت هفته دولت و شروع به کار دولت جدید برگزار شد، چند موضوع قابل توجه است.

به گزارش جهان مانا به نقل از قرن نو، اول اینکه سورنا ستاری تنها فردی از دولت روحانی است که در این دیدار حضور داشت و این یعنی ستاری در دولت رئیسی هم مسئولیت خواهد داشت هرچند که هنوز حکمی برای او صادر نشده است.

حضور معاون علمی و فناوری دولت دوازدهم در دولت رئیسی ، به آن خاطر قطعی به نظر میرسد که دو معاون دیگر روحانی که هنوز هیچکسی جایگزین آنان نشده، در این دیدار حضور نداشتند و آن دو نفر، خانمها لعیا جنیدی معاون حقوقی و معصومه ابتکار معاون زنان وخانواده رئیس جمهور پیشین هستند که حتی در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم نیز که پنجشنبه برگزار شد، حضور نداشتند.

اما نکته دیگر حضور یک زن به نام الهام یاوری در بین اعضای دولت رئیسی است که از او به عنوان معاون آتی امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری نام برده میشود. یاوری از یک سال قبل ، در دوره وزارت حاجی میرزایی در آموزش و پرورش به عنوان رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مشغول به کار است.

اینکه هنوز حکمی از سوی رئیسی برای یاوری صادر نشده و او به عنوان عضو هیات دولت سیزدهم در این دیدار حضور داشت، نکته ای است که جلب توجه میکند.

دیدگاه