تصمیم جنجالی منچستر یونایتد در مورد رونالدو؛ به سلامت!

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده که در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم، مشکلی با جدایی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان ندارد.

به گزارش جهان مانا، شرایط اصلا در اولدترافورد مساعد نیست و منابع نزدیک به برخی از بازیکنان ترکیب منچستریونایتد مدعی شدند که یک مشاجره بزرگ در رختکن در کارینگتون در روز پنجشنبه بین اعضای تیم رخ داده است. بسیاری از بازیکنان علاقمند به جدایی کریستیانو رونالدو هستند و تصور می کنند این ستاره پرتغالی فضای رختکن را ملتهب کرده است.

نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد حالا اریک تن هاخ آماده است تا جدایی ستاره پرتغالی را تایید کند و در صورت انتقال مهاجم جدید به این تیم، سرمربی هلندی مشکلی با رفتن رونالدو در روزهای باقی مانده پنجره تابستانی ندارد.

کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر به تنهایی ناهار را در غذاخوری باشگاه در کارینگتون میل می کند و بارها دیده شده که او در تمرینات دستانش را به نشانه نارضایتی تکان داده و سعی می کند علیه تاکتیک پرس از بالای مورد نظر اریک تن هاخ، با این سرمربی بحث کند. سرمربی جدید یونایتد در ابتدا سعی داشت رونالدو را حفظ کند و تصور می کرد باشگاه نباید چنین بازیکن مهمی را از دست بدهد، اما حالا و بعد از گذشت دو هفته از شروع لیگ برتر، نظر او نیز تغییر کرده و حالا تن هاخ مشکلی با رفتن رونالدو ندارد.

در روزهای اخیر نام آلوارو موراتا نیز در لیست منچستریونایتد قرار گرفته و آنها می توانند با پرداخت 25 میلیون یورو، این ستاره اسپانیایی را از اتلتیکومادرید جذب کنند. یونایتد همچنین شرایط توافق با جیمی واردی را بررسی می کند، اما لسترسیتی علاقه ای به فروش مهاجم انگلیسی خود ندارد و بعید است یونایتد بتواند این باشگاه را راضی کند. درگیری اخیر رونالدو با استیو مک‌لارن بعد از شکست سنگین در خانه برنتفورد اوضاع را بدتر کرده و به نظر مدیران باشگاه نیز به این نتیجه رسیده اند که جدایی این بازیکن از ماندن او مفیدتر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیدگاه