زیدان: به زودی مربیگری خواهم کرد

سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید اعلام کرد که به زودی به دنیای مربیگری بر می‌گردد بدون آنکه مقصد بعدی خود را فاش کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو ، زین الدین زیدان در نخستین تجربه مربیگری خود در رئال مادرید نتایج درخشانی به دست آورد به ویژه در دوره نخست حضورش در کهکشانی ها که توانست سه بار پیاپی این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند تا یک رکورد جدید را در تاریخ رئال به نام خود به ثبت برساند.

زیدان بعد از اخراج از هدایت رئال مادرید باوجود آنکه پیشنهادهای زیادی داشته است اما حاضر به هدایت هیچ تیمی نشده است. او در گفت و گویی که با مونت کارلو داشت اعلام کرد که به زودی به دنیای مربیگری برمی گردد.

این چهره محبوب دنیای فوتبال گفت: به زودی به دنیای مربیگری برخواهم گشت. کمی دیگری صبر می‌کنم اما باید بگویم که بازگشتم بسیار نزدیک است. من تا انتخاب تیم جدید فاصله زیادی ندارم.

گزارش ها حاکی از این است که زیدان رویای حضور در تیم ملی فوتبال فرانسه را دارد و بعد از جام جهانی 2022 جایگزین دیدیه دشان خواهد بود، البته بعضی از رسانه‌ها و کارشناسان هم براین باور هستند که زیدان دوست دارد فعلا هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرد و از پاری سن ژرمن، چلسی و یوونتوس به عنوان مشتریان جدی او سخن به میان می آید.

منبع: ایسنا

دیدگاه