دربی لغو می شود؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.

به گزارش جهان مانا، سهیل مهدی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دربی و امکان تغییر ساعت برگزاری این بازی گفت: ساعت ۱۸:۳۰ به جای خود برقرار است. اگر شرایط به سمت حضور تماشاگر در ورزشگاه برود، احتمال دارد درباره ساعت تصمیم جدیدی گرفته بشود.

وی افزود: یده آل بود اگر دربی به خاطر سرمای هوا در ساعت ۱۵ برگزار می‌شد، اما اگر بازی بدون تماشاگر باشد، خیلی‌ها از دیدن بازی محروم می‌شوند.

به گفته مهدی، تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری دربی و حضور یا عدم حضور تماشاگر حداکثر تا صبح یکشنبه به قطعیت می‌رسد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره احتمال لغو دربی یا مسابقات دیگر به دلیل آلودگی هوا هم یادآور شد: آلودگی هوا همیشه موضوع پرچالشی برای ما بوده است. به هر حال میزان آلودگی و حضور یا عدم حضور تماشاگر در تصمیم تاثیرگذار است.

مهدی همچنین درباره انتخاب داور دربی گفت که ۴۸ ساعت قبل از مسابقه داور تعیین می‌شود.

«لیگ برتری‌ها چه زمانی وارد جام حذفی می‌شوند؟» مهدی در پاسخ به این سئوال گفت: با توجه به تعطیلات لیگ در جریان برگزاری جام جهانی، دیگر تعطیلاتی را نخواهیم داشت. بعد از هفته پانزدهم، نقل و انتقالات نیم فصل باز می‌شود. بعد از آن یک هفته جام حذفی را داریم با حضور تیم‌های لیگ برتری. پس از آن هم هفته شانزدهم آغاز خواهد شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه این هفته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه