تاج عذرخواهی کرد؛ اما چه فایده!

مهدی تاج نهایتا مجبور شد در برابر فشار افکار عمومی و واکنش‌های منفی فراوان به حضورش در یک برنامه تلویزیونی عذرخواهی کند. گرچه این عذرخواهی هم از جنس سایر اقدامات اوست.

به گزارش جهان مانا ، مهدی تاج درباره حضور در برنامه جام ۲۰۲۲ شبکه ورزش گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام جهانی تشکر کنم. من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی‌صبرانه علاقه‌مند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم. درباره مباحث مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، آن شب به صورت کلی انتظاراتی از نحوه سؤالات و خود سؤالات داشتم که اینجا قصد ندارم و نمی‌خواهم آن را باز کنم، اما برای مثال در بحث سرمربی پیشین تیم ملی، آقای جواد خیابانی می‌توانستند بگویند روند پرونده ویلموتس چه شد که من هم باید پاسخ می‌دادم. ایشان هم البته پذیرفتند. آقای خیابانی به یکباره گفتند پرونده ویلموتس کجاست. شاید من هم نباید یکباره می‌گفتم در جیبم است، ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل این را توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جرایمش ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود که این رقم شکست.

وی درباره مباحث مطرح شده با رسول مجیدی، مجری جوان این برنامه تصریح کرد: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند خود من است و به او علاقه هم دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم. روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به ایشان علاقه دارم و عذرخواه هم هستم. در فدراسیون فوتبال افرادی در سن ایشان کار‌های مهمی را انجام می‌دهند. دوست ندارم ایشان هم ناراحت شود. اخیراً هم در نشستی با مسولان محترم، ارتباطات میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

عذرخواهی تاج در حالی اتفاق افتاده است که او در یک برنامه زنده تلویزیونی و با تماشاگر‌های میلیونی آگاهانه تصمیم گرفت تا مجری‌ها و بینندگان را مورد تمسخر قرار دهد و از پاسخگویی فرار کرد. حالا هم با گذشت چند روز و تاثیر فراوان این اظهارنظر‌ها روی افکار عمومی عذرخواهی نصفه و نیمه‌ای کرد، ولی آیا این عذرخواهی به معنی تغییر رویه در فدراسیون فوتبال است؟

منبع: فرارو

دیدگاه