حمایت تمام قد گل‌محمدی از دایی: او جانش را برای ایران گذاشته است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه در نقل و انتقالات چه اتفاقی می‌افتد هیچ کس خبر ندارد و تمامی خبرها گمانه‌زنی است و حتی به باشگاه هم هیچ لیستی ندادم.

به گزارش جهان مانا؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در چندوقت اخیر در صدا و سیما حرف‌هایی مطرح می‌شود که بی احترامی به اسطوره‌های ما است. در مورد علی دایی هم این حرف‌ها را زده‌اند. او جانش را همیشه برای تیم ملی و کشورش و پرچمش گذاشته اما راحت می‌آیند و راجع به او حرف ‌های غیر واقع می‌زنند. می‌دانیم او زمانی که بازی می‌کرد با غیرت برای مردمش افتخار آفرید. همه ما نسبت به افتخارات او افتخار می‌کنیم و شکی در آن نیست.

سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.

وی افزود: جامعه‌ای که بخواهد اسطوره‌هایش را تخریب کند، هیچ‌وقت پیشرفت نمی‌کند و به مشکلات می‌خورد و امیدوارم این مسائل پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این آخرین بازی نیم فصل است و همه می دانیم که مسابقات چقدر حساس و مهم شده است. مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی گرفته و کادر فنی خوب و بازیکنان خوبی دارد. فوتبال بازی می کند و ایده و تاکتیک دارد. قطعا بازی راحتی نداریم و بازی سختی برای ما خواهد بود. امیدوارم بازیکنان مثل بازی قبل تمرکز خوبی داشته باشند و همان انرژی را در بازی فردا داشته باشند.

وی افزود: هر سه امتیازی در این مقطع از لیگ ارزشش بیشتر از سه امتیاز است. هدف اصلی ما کسب هر سه امتیاز است هر چند می‌دانیم کار سخت است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

گل‌محمدی در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی و آیا پیشنهادی به او شده است یا خیر، تصریح کرد: با من هیچ صحبتی نشده است.

وی در رابطه با شرایط مصدومان تیمش و دانیال اسماعیلی‌فر گفت: دانیال مشکلی ندارد. او دیروز و امروز با تیم تمرین کرد. خودمان فکر می‌کردیم خیلی بدتر از این باشد اما توانست به بازی برسد. عیسی آل کثیر یک مصدومیت سختی را گذرانده و نیاز به این دارد که در تمرینات گروهی با فشار و بازی های تدارکاتی داشته باشد تا بتواند بازگردد. این مراحل حداقل یک ماه زمان می‌خواهد. تا یک ماه آینده فکر می‌کنم او بازگردد. او شرایط سختی را گذرانده و باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشد تا به ترکیب بازگردد.

وی در رابطه با وضعیت جذب علی علیپور تاکید کرد: الان در مورد نقل و انتقالات صحبتی ندارم. هنوز تنیم فصل تمام نشده و بازی حذفی هم داریم. تمرکز ما روی این دو بازی است. اینکه در نقل و انتقالات چه اتفاقی می‌افتد هیچ‌کس خبر ندارد و تمامی خبرها گمانه زنی است و حتی به باشگاه هم لیست ندادیم. بعد از بازی جام حذفی با باشگاه صحبت می‌کنم.

گل‌محمدی در رابطه با شایعه جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی تصریح کرد: زمانی یک بازیکن پرسپولیس بزرگ را انتخاب می‌کند دوست دارد در حضور هواداران بازی کند و شور و اشتیاقی که مقابل هواداران وجود دارد در استادیوم خالی وجود ندارد. بازی‌ها بدون هواداران بی‌مزه و بدون شور و هیجان است. مرتضی دوست داشت جلوی هواداران بازی کند و این اتفاق نمیافتده است. او بندی برای جدایی در نیم فصل ندارد. با او صحبت کردم. او تا نیم فصل با ما است.و. او را از دوران جوانی می‌شناسم و از همان زمان به رنگ و پیراهن قرمز علاقه و عشق زیادی داشت و همین موضوع او را سرخپوش کرد. هیچ بحثی در مورد جدایی او وجود ندارد.

وی در رابطه با تقابل با پرسپولیسی‌های نساجی که شناخت لازم و اگیزه بالایی از سرخپوشان دارند، گفت: ما با یک تیم قرار است بازی کنیم و همه نفرات آنها با انگیزه هستند. نفراتی هم هستند که اینجا با ما زحمت کشیدند. حمید مطهری هم دوران خوبی با ما داشت. شرایط حرفه ای و فوتبال ایجاب کرد که این اتفاقات بیافتد. افتخار بزرگی بود با من کار کردند و روندی که او پس از جدایی داشت روند خوبی بود. علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، علی شجاعی و خود مطهری. فردا با انگیزه های زیادی رو به رو هستیم. ما هم برای کسب سه امتیاز انگیزه زیادی داریم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران عصر روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه