وزیر کشور: فیلتر خاصی نداریم!/ واکنش وحیدی به احتمال انتصابش به دبیری شورای عالی امنیت ملی

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش جهان مانا ، وی در حیاط دولت افزود: بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آن‌ها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.

وحیدی همچنین در پاسخ به سوالی درباره طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: این موضوع هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.

وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود.

وی ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و در خدمت مردم قرار دارد، تضعیف کنند. سپاه مهمترین نیروی ضد تروریست است. در راس آن شهید سلیمانی عزیز و نماد جهانی مبارزه با تروریسم قرار دارد.

وزیر کشور بیان داشت: این نیرو بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود. رژیم صهیونیستی، تروریسم دولتی است. آمریکا نیز آشکارا سردار سلیمانی را ترور کرد. همه کسانی که در منطقه هستند خودشان را مدیون تلاش‌های سپاه و سردار شهید سلیمانی می‌دانند.

دیدگاه