محل برگزاری عروسی سردار آزمون لو رفت

با اعلام قربان بردیف، مراسم عروسی سردار آزمون مهاجم تیم ملی برگزار شده است.

به گزارش جهان مانا ، قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر هدایت تیم سوچی روسیه را بر عهده دارد، اعلام کرد مراسم ازدواج سردار آزمون برگزار شده است.

به گفته بردیف که در حال حاضر با تیم سوچی در اردوی تدارکاتی امارات به سر می برد، این مراسم چند روز پیش در امارات برگزار شده است.

این مربی البته خبر ازدواج آزمون را در واکنش به احتمال پیوستن این مهاجم ایرانی به تیم تحت هدایت خود یعنی سوچی اعلام کرده است.

به گزارش وب سایت اسپورت اکسپرس روسیه، بردیف در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است سردار به تیم سوچی منتقل بشود؟ گفت: من در عروسی او اینجا در امارات بودم اما صحبتی در مورد انتقال به سوچی وجود نداشت. فکر می کنم سردار باید به باشگاه و شاید به کشور دیگری برود نه به روسیه.

سردار که سابقه کار با بردیف در تیم های روبین کازان و روستوف را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از تیم زنیت روسیه راهی بایر لورکوزن شد اما نتوانست انتظارات را در این تیم آلمانی برآورده کند.

آزمون در روزهای اخیر مورد توجه چند تیم از روسیه، ترکیه و همچنین المپیک مارسی فرانسه قرار داشت اما انتقال او حداقل به تیم مارسی منتفی شده است.

از روسیه خبر می رسد چند تیم دیگر همچنان خواهان مهاجم تیم ملی ایران هستند و هنوز از جذب سردار ناامید نشده اند.

منبع: رکنا

دیدگاه