طعنه حناچی به زاکانی: نگاه شهردار تهران به پاستور و ریاست جمهوری است

شهردار پیشین تهران درباره اینکه چرا نقدها نسبت به مدیریت در دوره شهرداری او جدی تر از حالا است، گفت: آنهایی که ما را نقد میکردند، حاکم شدند و دیگر کسی نیست آنها را نقد کند.

به گزارش جهان مانا، اهم اظهارات حناچی در گفتگو با سازندگی بدین شرح است:

* در کل دوره ما جذب نیرو به 700 نفر هم نرسید که 240 نفر را با کنکور گرفتیم.

* در دوره جدید مدیریت شهری و شهرداری زاکانی، فقط بی برنامگی و روزمرگی دیده ایم.

* ظرفیت بیلبوردهای شهر تهران خیلی زیاد است و قیمت تمام شده اش برای شهرداری بیش از 300 میلیارد در هفته است. ما بخشی از آن را به بخش خصوصی داده و بخشی که حدود 30 درصد بوددر اختیار شهر بود. اما عمدتا در خدمت کارهای تبلیغاتی بود. از محل این تبلیغات، بسیاری از خانه های تاریخی شهر در دوره ما و دوره های قبل مرمت شد و خیلی از مکان ها تملک میشد و در اختیار شهر قرار گرفت. اگر این بیلبوردها در اختیار حرفهای بی اهمیت قرار گیرد، منابع زیادی از دست میرود.

* اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و و یک پنجره به سمت جنوب است. و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید، ساختمان پاستور معلوم است . معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به پاستور نگاه کنند.

* برخوردهای غیرمنصفانه و دو اتفاق خیلی ناراحتم کرد. طیفی که خود را خیلی مسلمان و پشت مسلمان میدانست، بنده را بعد ازاین همه سال خدمت در کشور و حضور در جبهه، به منافقان منتسب کردند که برایم سنگین بود. مورد دوم منتسب کردن بی احترامی به شهدا بر سر ماجرای حذف نام شهید از روی تابلویهای اسامی معابر؛ موضوعی که واقعیت نداشت و بعضا کارهای تعمدی بود که خودشان کرده بودند.

منبع: آیند

دیدگاه