سردار آزمون را همه تیم‌ها می‌خواهند شما چطور؟

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا نزدیک می‌شود و شایعات این بازار دوباره در حال مطرح شدن است. آرسنال، والنسیا، سویا، ناپولی، میلان، فیورنتینا و… این‌ها تیم‌های مطرح خواستار برگزاری سوپرلیگ و یا جامی شبیه به آن نیستند. نام تیم‌هایی است که ظرف چند سال اخیر شایعه پیشنهاد آنها به سردار آزمون شنیده شده است.

به گزارش جهان مانا به نقل از قرن نو؛ از همین یک ماه قبل و بعد از پایان پروژه انتقال به ناپولی، پیشنهاد سویا در رسانه ها مطرح شد و ظرف دو سه روز گذشته بعد از آنکه اعلام شد والنسیا خواستار آزمون است به ناگهان از لیگ برتر انگلیس هم پیشنهاد آرسنال رسید تا سردار از 4 لیگ معتبر دنیا پیشنهاد داشته باشد. همه این ها در شرایطی است که طی سال‌های اخیر این شایعات حول مهاجم ملی پوش ایران که از قضا از حضور در روسیه هم راضی است شنیده شده است اما در نهایت آزمون تصمیم گرفته تا بین تیم های روسی دست به دست شود. بازیکنی که هشتمین فصل حضورش در روسیه را پشت سر می‌گذارد و در 26 سالگی هنوز روی پله اول پیشرفت در فوتبال اروپا حضور دارد.

مشخص نیست ماجرای پیشنهادات سردار آزمون از کجا نشات می‌گیرد اما این خبر تکراری دیگر کمتر هوادار فوتبالی را در ایران به وجد می آورد. در همه این سال‌‌ها آزمون ترجیح داده که در روسیه بماند اما همچنان صف خرید او به هم نخورده است.

با این حال به نظر می‌رسد تابستان امسال آخرین فرصت آزمون برای دل کندن از زنیت و لیگ روسیه است. در صورتی که پیشنهادات رنگ واقعی تری به خود بگیرند.

دیدگاه