اسکوچیچ: تیم بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم؛ مطمئنم نتیجه خوبی می‌گیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار حساس برابر بحرین گفت: همه ما به شرایطی که در آن قرار داریم واقف هستیم؛ هر کاری که لازم بود برای آمادگی تیم انجام دادیم و مطمئن هستم نتیجه خوبی در مسابقه فردا کسب خواهیم کردیم.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: در مورد اهمیت این بازی جای صحبت بیشتری نیست و همه می‌دانیم این بازی برای ما چقدر اهمیت دارد و حیاتی است. بحرین تیم بسیار خوبی است و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و می دانیم با سازماندهی خوبی در زمین حاضر می شوند، اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مورد روند آمادگی تیم باید بگویم که بازسازی، ریکاوری و تمرینات تاکتیکی صورت گرفته و تیم ایران کاملا آماده است. در خصوص بازی قبل باید بگویم همه چیز را درباره آن بازی کنار گذاشته ایم. پرونده دیدار برابر هنگ کنگ بسته شده و این دیدار هیچ ارتباطی با بازی فردا نخواهد داشت. تمامی کارهایی که لازم بود تا تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد را انجام دادیم. خوشبختانه تیم از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی است و همانطور که اشاره کردم آماده بازی برابر بحرین هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا بازی قبلی ایران و بحرین را دیده و به نظر وی آیا مسابقه فردا متفاوت خواهد بود یا خیر، گفت: هیچ فرفی نمی‌کند بازی در کجا باشد. چه در تهران چه در بحرین؛ برای ما شرایط مشابه است و برای برد به زمین می‌رویم. شرایط عادی این بود که میزبانی در ایران باشد و بازی را آنجا برگزار می کردیم، برخلاف همه اتفاقاتی که افتاده، مطمئن هستم نتیجه خوبی در مسابقه فردا کسب خواهیم کردیم. اگر منظورتان از تفاوت بازی با قبل باشد، در سه مسابقه مقدماتی باید ما میزبان می بودیم اما برخلاف بقیه تیم ها، ۴ بازی در شرایط سخت آب و هوایی انجام می‌دهیم. بله با این شرایط باید بگویم که متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که احترام زیادی برای تیم بحرین قائل هستیم اما در عین حال تیم ایران بسیار آماده است تا با حریف مواجه شود.

اسکوچیچ در خصوص شناختی که از نقاط ضعف و قوت بحرین دارد، گفت: من تیم بحرین را مانند تیم خودم و مثل کف دستم می شناسم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم عراق صدرنشین گروه است و ایران رقیب جدی خود را بحرین می داند یا عراق؟ گفت: ما الان تمرکزمان روی بازی مقابل بحرین است. کاری به صدرنشین و تیم دوم گروه نداریم. تمام تمرکز خود را روی بازی فردا گذاشته ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازی ایران و بحرین را در دور رفت دیده و اینکه آیا اشتباهاتی که توسط تیم ایران در دیدار گذشته انجام‌ شد دوباره تکرار خواهد شد؟ تاکید کرد: شرایط تیم ایران کاملا فرق کرده است. سبک بازی جدید، مربیان جدید و بازیکنان جدید به این تیم اضافه شده اند. بازی فردا در حالی برگزار می شود که این دیدار ربطی به مسابقه قبل ایران و بحرین ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران از گروه C مرحله انتخابی جام جهانی فردا (دوشنبه ۱۷ خردادماه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران باید رو در روی بحرین به میدان رفته و جمعه ۲۱ خردادماه از ساعت ۱۹ برابر کامبوج صف آرایی کند، آخرین بازی ایران در این مرحله نیز سه شنبه ۲۵ خردادماه برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر بحرین از ۶ بازی خود ۱۲ امتیازی است و در صدر جدول این گروه قرار دارد، عراق با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم است و تیم ایران نیز با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

تیم های هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های چهارم و پنجم هستند.

دیدگاه