عربستان میزبان مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما عربستان سعودی را به عنوان میزبان مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد اعلام کرد.

به گزارش جهان مانا، در بیانیه‌ای که ای اف سی امروز در این رابطه منتشر کرده آمده است مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی درخواست‌های سه کشور امارات، تاجیکستان و عربستان سعودی برای میزبانی بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا این فصل در منطقه غرب، نهایتا عربستان را به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کرد.

بر این اساس مطابق برنامه از پیش اعلام شده در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌ها به صورت تک مسابقه در کشورهای امارات، قطر و تاجیکستان برگزار خواهد شد و پس از آن تک دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در غرب آسیا و همچنین فینال کل رقابت‌ها که قهرمانان غرب و شرق قاره کهن باید روی در روی یکدیگر قرار گیرند در عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

ای‌اف‌سی همچنین کره جنوبی را به عنوان میزبان مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه شرق آسیا معرفی کرد.

بعد از چندین سال حضور موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، امسال دو نماینده دیگر ایران یعنی تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران هم توانسته‌اند همراه با سرخ‌پوشان پایتخت به مرحله حذفی راه یابند. در مرحله یک هشتم نهایی قرار است استقلال در امارات به مصاف الهلال عربستان برود. پرسپولیس باید به دوشنبه برود و مقابل تیم فوتبال استقلال تاجیکستان صف‌آرایی کند. تراکتورسازی تبریز دیگر نماینده ایران هم در مقابل حریف قدرتمند خود یعنی النصر عربستان در شهر دوحه به میدان خواهد رفت.

برندگان این سه بازی به همراه پیروز مصاف دو تیم اماراتی شارجه و الوحده ۴ تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب را تشکل خواهند داد.

دیدگاه