واکنش کی‌روش به اولین باختش در تیم ملی: گل خوردن و باختن را دوست نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شکست خوردیم، هیچ کدام از ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم، قبل از اینکه روی ضربه پنالتی دروازه‌مان باز شود فرصت‌های خوبی را از دست دادیم.

به گزارش جهان مانا، «کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه پس از شکست مقابل تونس اظهار داشت: یک جلسه تمرینی خوب را مقابل تونس پشت سر گذاشتیم، در این بازی از همه نفرات خودمان استفاده کردیم.

وی افزود: به تمرینات خودمان در روزهای آتی ادامه خواهیم داد، فرصت خوبی بود که بازیکنان حاضر در اروپا و خارج از کشور را ببینیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب برای این بازی این بود که در کنار هم بازی و تمرین کردیم، این برای ما تنها اتفاق خوب این بازی دوستانه بود.

کی‌روش تصریح کرد: ما توانستیم قبل از بازی با انگلیس یک بازی تمرینی داشته باشیم که برای ما می‌تواند اثرات خوبی را به همراه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی گفت: من از تیم تونس تشکر می‌کنم آمادگی‌شان را برای کمک به برنامه آماده‌سازی‌مان نشان دادند و البته این بازی برای آنها هم خوب بود. آنها با اینکه دوشنبه آینده بازی داشتند تیمشان را مقابل ایران به زمین فرستادند، خیلی از آنها ممنون هستم.

شاگردان کارلوس کی‌روش در آخرین دیدار تدارکاتی خود و در آستانه جام‌جهانی به مصاف تونس رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود حریف آفریقایی به پایان رسید.

گل‌های تونس را نعیم اسلیتی از روی نقطه پنالتی و علی عبدی به ثمر رساندند.

گفتنی است این دیدار بدون حضور رسانه‌های خبری و در غیاب تماشاگران برگزار شد.

منبع:‌ایرنا

دیدگاه