مسموم کردن دختران دانش آموزان به شهرهای دیگر هم سرایت کرد ! | وزیر بهداشت: دُز سم منتشر شده پایین بوده

سریال مسمومیت دانش آموزان دختر وارد فاز تازه ای شده است. به گونه ای که حالا گفته شده علاوه بر قم و بروجرد، شهرهای دیگری هم درگیر این اقدام تروریستی شده اند. این را نماینده سروستان در صحن علنی امروز مجلس گفت : « ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شده است !» در میان این شهرها، فعلا پردیس تهران رسما تایید شده است.

به گزارش جهان مانا، علاوه بر آن، منادی سفیدان، نماینده دیگر مجلس نیز گفت : « براساس نتیجه آزمایش‌ها گاز N ۲ در سم منتشرشده در مدارس وجود داشته است ».

البته منادی سفیدان گفته که کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند. از نظر این نماینده ، « برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است» ؛ البته فاضلی میبدی عضو مجمع محققین مدرسین خبر داده که گروهی به نام "هزاره گرها" که مخالف تحصیل به خصوص دختران هستند، اقدام به مسموم کردن دانش آموزان کرده اند.

در عین حال ، وزیر بهداشت گفت که دُز سم منتشر شده پایین بوده است» .

مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید

تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام پردیس دچار مسمومیت شدند.

امروز ظهر تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز 11 پردیس دچار مسمومیت شدند.

تاکنون 35 دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمویت شدید نبوده و حال اکثر دانش آموزان خوب است.

دیدگاه