معروف ترین مجموعه جهت خرید گربه

در سال‌های اخیر مجموعه‌های بسیاری به خرید و فروش حیوانات خانگی روی آورده‌اند. دلیل این امر استقبال مردم به خرید حیوانات خانگی علی‌الخصوص خرید گربه های نژاد دار است. این موجودات دوست‌داشتنی و بازیگوش در خانه و در کنار شما فضای مفرحی را برای اعضای خانه فراهم می‌کنند. گربه‌ها جزء دسته حیواناتی هستند که به راحتی با انسان‌ها ارتباط برقرار کرده و با شیطنت‌ها و رفتار بامزه، خود را در دل اعضای خانه جا می‌کنند.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود این موضوع است که قبل از خرید یا به سرپرستی گرفتن این موجودات دوست‌داشتنی باید تمام جوانب را بررسی کنید، مسئولیت‌پذیری یکی از ویژگی‌های مهم یک سرپرست خوب است. در این مقاله قصد داریم معروف‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید گربه را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

خرید یا واگذاری گربه

بسیاری از مراکز بیشتر به فروش و خرید گربه ‌های نژاد دار می‌پردازند. فروش حیوانات خانگی نسبت به واگذاری آن‌ها بیشتر است. شاید برایتان این سوال مطرح شود که خرید گربه بهتر است یا اینکه به سراغ گربه‌های واگذاری برویم. هنگام خرید گربه می‌توانید از مرکز موردنظر درباره سلامت گربه سوال کنید و از ‌آن‌ها بخواهید مدارکی ارائه دهند که سلامت گربه را تایید ‌کند. درست است که هزینه بسیاری را برای آن پرداخت می‌کنید اما از خرید خود اطمینان دارید.

بسیاری از مراکز هنگام تحویل گربه آن را معاینه کرده تا به شما ثابت کنند که گربه صحیح و سالم به شما تحویل داده شده است. داستان واگذاری کمی متفاوت بوده، بعضی از افراد به دلیل مشغله فراوان اقدام به واگذاری گربه یا حیوان خانگی خود می‌کنند. قطعا اگر سرپرست گربه مسئولیت‌پذیر بوده باشد چکاپ‌های ماهانه یا سالانه گربه را فراموش نکرده، واکسن‌های آن را به موقع زده و گربه‌ای سالم تحویل صاحبان جدید خواهد داد.

افراد بی‌مسئولیتی هم وجود دارند که پس از خرید گربه‌های نژاد دار، آن‌ها را در خیابان یا کنار کلینیک‌های دامپزشکی رها می‌کنند و به عاقبت حیوان بیچاره فکر نمی‌کنند. باید این نکته را متذکر شویم که حیوانات خانگی نمی‌تواند خارج از منزل دوام بیاورند پس قبل از این که آن‌ها را به خانه خود راه دهید تمام جوانب کار را سنجیده و درباره نگهداری از آن‌ها اطلاعات کافی را بدست آورید.

خرید گربه از سایمون کت

سایمون کت یکی دیگر از وب سایت‌های فروش و خرید گربه های نژاد دار است. مجموعه‌ای گسترده که دارای امکانات فراوانی بوده و علاوه بر موارد ذکر شده دارای کلینیک دامپزشکی به نام لبخند حیوانات، پانسیون گربه و پت شاپ است. سایمون کت اطلاعات بسیاری در مورد انواع نژاد گربه، نحوه نگهداری گربه، نکاتی که باید قبل از خرید گربه به آن توجه شود را در قالب مقاله در وب سایت خود برای علاقه‌مندان به نگهداری از حیوانات قرار داده است. اگر قصد خرید گربه دارید می‌توانید با مجموعه سایمون کت تماس گرفته و از کارشناسان آن درخواست مشاوره کنید.

خرید گربه از سایمون کت

پانسیون سایمون کت برای افرادی مناسب است که قصد سفر دارند و نمی‌توانند حیوان خانگی خود را با خود ببرند، بنابرین فقط با یک تماس می‌توانند برای حیوانات دوست‌داشتنی خود جا رزرو کرده تا موقع بازگشت در جای امنی نگهداری شوند، دامپزشکان سایمون کت هنگام تحویل حیوانات آن‌ها را معاینه کرده و به پانسیون انتقال می‌دهند و در هنگام تحویل به صاحبانشان هم مجدد آنها را معاینه می‌کنند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

خرید گربه خانگی از دیوار

همه با وب‌سایت دیوار آشنایی دارید، علاوه بر اینکه وسایل گوناگون در آن به فروش می‌رسد، فضایی هم برای خرید گربه های نژاد دار و درج آگهی برای حیوانات گمشده فراهم شده است. خریدار، مستقیم با فروشنده در ارتباط است. فروشنده اطلاعات گربه را از سن، نژاد، سلامت گربه و هر موردی که به فروش یا واگذاری آن کمک کند در داخل صفحه آگهی خود ثبت کرده و انتشار می‌دهد. خریدار یا کسی که قصد به سرپرستی گرفتن حیوان را دارد، می‌تواند با فروشنده یا واگذارکننده از طریق شماره تماس یا صفحه چت دیوار، ارتباط برقرار کرده و در مورد قیمت یا واگذاری حیوان به توافق برسند. امکان دیدن حیوان از نزدیک با هماهنگی صاحب آن وجود دارد.

خرید از دیوار اما مشکلات چون کلاه برداری های متعدد به دلیل نبود یک مرکز مطمئن و قابل ریسک بالایی دارد. اما به دلیل اینکه شما با افراد مختلف ارتباط دارید، آگهی و گربه های متفاوتی را میتوانید مشاهده نمایید.

خرید گربه از کتس لند

کتس لند یک بستر آنلاین برای خرید گربه های نژاد دار است. اگر به دنبال خرید گربه‌های بریتیش، اسکاتیش، پرشین و سایر گربه‌های نژاددار هستید این سایت می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. کتس لند شرایطی را مهیا می‌کند تا خریداران بتوانند از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین انتخاب را داشته باشند. کتس لند یک واسطه بین خریداران و پرورش‌دهندگان گربه است. برای خرید از کتس لند باید مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کرده تا گربه موردنظر شما را با ویژگی‌های درخواستی از پرورش‌دهنده گرفته و به شما تحویل دهد.

چارپا مرکز خرید گربه

چارپا یکی دیگر از مجموعه‌هایی که در زمینه خرید و فروش حیوانات فعالیت دارد. شما می‌توانید به صورت رایگان آگهی خود را داخل این سایت قرار دهید.  سایت چارپا به غیر از خرید و فروش بخش‌های مختلفی دیگری هم دارد که از آن جمله می‌توان به بخش واگذاری حیوانات، حیوانات گمشده، بخشی هم به فیلم و عکس حیوانات شما اختصاص داده شده است که بیشتر جنبه سرگرمی دارد و بخشی هم به نام مجله حیوانات که می‌توانید اطلاعات مفید آموزشی در مورد حیوانات کسب کنید.

این سایت هم به این خاطر که واسطه است، مانند دیوار مشکلات کلاه برداری متعددی در آن گزارش شده است.

بریتیش کیتن

مجموعه بریتیش کیتن از سال 97 فعالیت خود را در زمینه پرورش بچه گربه بریتیش و اسکاتیش فولد آغاز کرد. بریتیش کیتن هنگام تحویل بچه گربه به خریداران تعهد می‌دهد که آن‌ها در سلامت جسمی کامل به سر می‌برند. دامپزشک آن‌ها را واکسیناسیون کرده، دارای شناسنامه بوده، در صورت تمایل به خرید به شما کیت پنلکوپنی هم داده می‌شود. این کیت برای تشخیص سریع ویروس پنلوکپنی در گربه‌سانان است.

مورد اعتماد‌ترین مجموعه جهت خرید گربه

قطعا مجموعه‌ای از دید مشتریان مورد اعتماد است که، هنگام خرید گربه های نژاد دار، بهترین مشاوره را به خریداران ‌ارائه دهد و هنگام تحویل گربه مشتری را از سلامت آن مطلع کند و تمام آزمایشات لازم برای اثبات سلامت گربه را به مشتری تحویل دهد. پشتیبانی خوبی به مشتریان وفادار خود دهد. سایمون کت یک مجموعه کامل با امکانات فوق‌العاده است که شما می‌توانید قبل از خرید گربه از مشاوره کارشناسان بهره برده و بعد از خرید هم از کمک‌ها و راهنمایی‌های آن‌ها برای نگهداری و رسیدگی به پت خود استفاده کنید.  سایمون با داشتن پت شاپ شما را بعد از خرید نیز راحت می‌سازد.

انواع نژاد گربه

سخن آخر  

این که از کدام سایت اقدام به خرید گربه می‌کنید به شما بستگی دارد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه شود، قبل از خرید تمام جوانب آن را بررسی کنید. اگر فرد مسئولیت‌پذیری نیستید و ممکن است در آینده گربه‌ای که به سرپرستی قبول کرده‌اید را رها کنید توصیه می‌شود که هیچ حیوان خانگی را نخرید و به سرپرستی نگیرید زیرا حیوانات خانگی قادر به ادامه حیات در خیابان‌ها نیستند.

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار