تو اینستاگرام نمیتونم کامنت بزارم

 

اینستاگرام را به جرات میتوان جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در سراسر جهان اسم برد که قطعا روزانه، میلیون ها نفر از این شبکه اجتماعی، استفاده کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام هم به مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، یکسری قوانینی دارد که اگر آن قوانین را زیرپا بگذارید، ممکن است که مشکلات مختلفی برای اکانت اینستاگرام شما رخ بدهد.

یکی از همین مشکلات، مربوط به محدودیت کامنت در اینستاگرام میشود؛ به اینصورت که دیگر امکان درج کامنت در زیر پست ها برای شما، وجود ندارد. پس اگر این سوال در ذهن شما وجود دارد که چرا تو اینستاگرام نمیتونم کامنت بزارم، حتما ادامه این پست را مطالعه کنید.

دلایل به وجود آمدن محدودیت کامنت در اینستاگرام

قبل از هر چیزی، ابتدا بهتر است که با دلایل به وجود آمدن محدودیت کامنت در اینستاگرام رو به رو شوید. وقتی که شما با این دلایل آشنا باشید، میدانید که باید چه کاری را برای برطرف کردن آن، انجام دهید.

1. افزایش فالوور با روش فالو آنفالو

روش فالو آنفالو، همیشه یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور به شمار میرفت که هزینه ای هم ندارد. ولی اگر این روش را به صورت غیراصولی و به صورت اسپم انجام دهید، قطعا میتواند مشکلاتی به مانند محدودیت کامنت در اینستاگرام را برای شما به همراه داشته باشد.

هر چند که هیچ روشی برای فالو آنفالو اصولی وجود ندارد؛ ولی اگر شما هر 2 ساعت، 28 نفر را با فاصله زمانی حداقل 5 ثانیه فالو یا آنفالو کنید، در اکثر مواقع مشکلی پیش نمی آید.

همچنین میتوانید از روش های بدون ریسکی مثل خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

2. درج یک کامنت مشابه در پستهای مختلف

درج یک کامنت یکسان در پست های مختلف، دقیقا همان فعالیت اسپمی است که در بالا و در بخش فالو آنفالو توضیح دادیم. قطعا یک اکانت عادی و در حالت طبیعی، یک کامت یکسان را در پستهای مختلف، درج نمیکند.

وقتی که شما این کار را انجام میدهید، عملا یک سیگنال با عنوان فعالیت رباتی برای اینستاگرام ارسال میشود که باعث مشکلات مختلفی به مانند محدودیت کامنت اینستاگرام میشود.

3. لایک تعداد زیاد پست در مدت زمان کم

لایک تعداد زیادی از پستها در مدت زمان کم هم جزو فعالیت های اسپم و رباتی به شمار میرود. پس اگر شما تعداد زیادی از پستهای اینستاگرام را در مدت زمان کم لایک کردید و با مشکل محدودیت کامنت در اینستاگرام رو به رو شدید، کاملا طبیعی است.

4. نویسنده آن پست، شما را مسدود کرده

در بعضی از مواقع هم، هیچ مشکلی از سمت اکانت شما وجود ندارد؛ صرفا شما در یک پست خاص، امکان کامنت گذاری ندارید که دلیل آن هم میتواند مسدود شدن شما توسط شخصی باشد که آن پست را منتشر کرده.

برای همین، بهتر است که ابتدا در یک پست از یک پیج دیگر، کامنت بگذارید و اگر توانستید این کار را انجام دهید، یعنی شخصی که پست را منتشر کرده، شما را بلاک کرده است.

مراحل رفع محدودیت کامنت در اینستاگرام

روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که در ادامه، بهترین و کارآمدترین این روشها را به شما معرفی میکنیم:

1. اینستاگرام را آپدیت کنید

اگر هر مشکلی در نرم افزار اینستاگرام رخ بدهد، اولین راهکار میتواند آپدیت کردن این نرم افزار باشد. پس بهتر است قبل از اینکه هر کار اضافی دیگری انجام دهید، ابتدا یک بار نرم افزار اینستاگرام را آپدیت کنید. چون احتمال برطرف شدن این مشکل با آپدیت اینستاگرام وجود دارد!

2. ای پی اینترنت خود را تغییر دهید

آیپی اینترنت شما هم میتواند تاثیر زیادی بر روی این محدودیت داشته باشد که اکثر افرادی که با این مشکل مواجه میشوند هم دقیقا به خاطر آیپی فیلترشکن آنهاست.

برای همین، ابتدا اینستاگرام را کامل ببندید و سپس ای پی خود را تغییر دهید. حالا مجددا وارد اینستاگرام شوید و ببینید که آیا مشکل محدودیت کامنت برطرف شده است یا نه.

این کار را چندین بار با سرورهای مختلف تست کنید تا صد در صد مطمئن شوید که مشکل از فیلترشکن نیست!

3. به حساب کاربری فیس بوک خود وصل شوید

اگر شما با مشکل محدودیت کامنت در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدید، یعنی اینستاگرام تشخیص داده که پیج شما به مانند یک ربات عمل کرده و برای همین، با این محدودیت مواجه شدید.

برای همین، شما باید به اینستاگرام ثابت کنید که انسان هستید و به اشتباه، این مشکل برای شما رخ داده. یکی از بهترین این کارها، متصل کردن پیج اینستاگرام به حساب فیسبوک است.

پس ابتدا یک اکانت فیسبوک بسازید و سپس پیج اینستاگرام خودتان را به فیسبوک متصل کنید. سپس یک بار گوشی خودتان را ریست کنید و حالا بررسی کنید که آیا این مشکل برطرف شده یا نه.

4. صبور باشید

محدودیت کامنت در اینستاگرام یک مشکل دائمی نیست و بعد از مدتی، برطرف میشود؛ برای همین در اکثر مواقع، صبر کردن بهترین گزینه برای برطرف شدن این مشکل است/

معمولا 90 درصد افرادی که با این مشکل مواجه میشوند، کمتر از 24 ساعت دوباره از محدودیت خارج میشوند. پس شما کافی است که فقط صبر کنید تا این مشکل برطرف شود.

البته اگر عجله دارید، میتوانید از روش های دیگر استفاده کنید.

جمع بندی

مشکلات مربوط به محدودیت کامنت، از آن دسته مشکلاتی است که شاید برای اکثریت رخ بدهد. پس اگر با این خطا مواجه شدید، نیاز به استرس و نگرانی نیست؛ صرفا مراحلی که در این پست گفته شده را انجام دهید و مطمئن باشید که مشکل محدودیت کامنت در اینستاگرام برطرف میشود.

در این پست، دلایل به وجود آمدن این خطا و روش های برطرف کردن آن را توضیح دادیم؛ اگر هر سوالی درباره این پست داشتید، میتوانید از قسمت کامنتها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار