چگونه در نتفلیکس کسب درآمد کنیم؟

یکی از بهترین سرویس های استریم ویدیو در سر تا سر دنیا نتفلیکس است که از به روزترین فیلم ها و سریال های بین المللی رونمایی می کند. این سرویس استریم هم نوعی سرگرمی برای کاربران است و هم روش هایی برای کسب درآمد در اختیار افراد قرار می دهد. کسب درآمد از نتفلیکس با استفاده از چند روش کاربردی میسر خواهد بود و برای کسب درآمد دلاری مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش برخی از بهترین روش های کسب درآمد در این پلتفرم را معرفی می کنیم.

 

سرویس اکانت نتفلیکس Netflix چیست؟

نتفلیکس یک سرویس ویدئو و پخش آنلاین فیلم است. با استفاده از سرویس خرید اکانت نتفلیکس پریمیوم می توانید تمام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را به صورت آنلاین تماشا کنید. امکان اجرا در تمامی دستگاه ها و امکان نمایش زیرنویس فارسی در نتفلیکس از جمله ویژگی های اصلی این سرویس محبوب است.

وب سایت netflix برای مدت طولانی مورد استفاده گسترده مردم در سراسر جهان بوده است. در سال های اخیر با توجه به افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور با وجود تحریم ها جای خود را در بین کاربران ایرانی نیز باز کرده است.

بر اساس اعلام سازمان جهانی تنظیم مقررات صوتی و تصویری، نتفلیکس در حال حاضر تقریباً 10 میلیون کاربر در ایران بر اساس نصب های فعال در فروشگاه های ایرانی دارد.

بهترین راهکارهای کسب درآمد در نتفلیکس 

نحوه کسب درآمد از برنامه نتفلیکس از چند طریق امکان پذیر است. در رابطه با میزان درآمد برنامه نتفلیکس نمی توان ارقام و اعداد بالایی را مثال زد؛ اما با کمی تلاش در بخش های مربوطه می توان به تدریج درآمد بالایی در نتفلیکس به دست آورد. همچنین با خرید اشتراک نتفلیکس می توانید به راحتی از طریق روش هایی که در ادامه ی مقاله به آن پرداخته شده سریع تر به کسب درآمد برسید. برخی از این روش ها عبارت اند از:

سرویس اکانت نتفلیکس

استفاده از قابلیت بررسی و پیشنهاد

برای کسب درآمد از NETFLIX می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را از آثار ویدیویی در برنامه نتفلیکس ثبت کنید. این روش برای فیلم بین های حرفه ای کارایی دارد؛ آن ها ساعات طولانی در هر روز به تماشای برنامه های ویدیویی می پردازند و همواره پیشنهادات خود را در اختیار کاربران قرار می دهند. اگرچه این راهکار کسب درآمد از نتفلیکس در کوتاه مدت درآمد چندانی برای شما ندارد، اما در طولانی مدت با تلاش بیشتر می توانید به درآمد بالایی از این طریق دست پیدا کنید. 

استفاده از پنل نیلسون

نحوه کسب درآمد از برنامه نتفلیکس در این برنامه با راهکارهای متعددی همراه است که هر یک از آن ها بسته به شرایط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از قابلیت های پنل نیلسون و نصب آن بر روی دستگاه به شما کمک می کند که در طول هر سال در قرعه کشی های چند ده هزاری نیلسون شرکت کنید و سالانه 50 دلار سود از تماشای فیلم ها و سریال های نتفلیکس به دست آورید. این برنامه بر اساس الگوی مصرف و میزان اینترنت مورد استفاده کاربران، درآمد هر اشتراک را مشخص می کند. 

ایجاد فایل زیرنویس برای فیلم و سریال های نتفلیکس

یکی از روش های قطعی کسب درآمد از NETFLIX، زیرنویس سازی در این برنامه است. شما می توانید با تولید زیرنویس متن دیالوگ فیلم و سریال ها یک کار پاره وقت برای خود ایجاد کنید و درآمد بالایی داشته باشید. البته در این زمینه باید حتما مهارت زبانی خود را تقویت کرده و به ترجمه جملات تسلط داشته باشید. برای این منظور نیازی نیست که همه جملات را به فارسی بازگردانی کنید؛ شما می توانید از روش تایپ جملات به زبان انگلیسی هم درآمد کسب کنید. در برخی بازه های زمانی پلتفرم نتفلیکس آگهی هایی برای استخدام مترجم ارائه می دهد که پیشنهاد درآمد بالایی برای کاربران به همراه دارد. 

دریافت کمیسیون

بازاریابی وابسته یکی از روش های کسب درآمد از کمپانی های بزرگی مانند نتفلیکس است. شما می توانید برای کسب درآمد از نتفلیکس نیازی به تولید محتوا یا محصول خاصی ندارید! تنها باید لینک های برخی ویدیوهای پیشنهادی نتفلیکس را منتشر کرده و بابت بازدید از آن ها از این برنامه کمیسیون دریافت کنید. به این ترتیب درآمد شما در طول هر ماه بسته به میزان بازدیدهایی که به دست آورده اید تعیین خواهد شد.

ایجاد کانال در یوتیوب

شما می توانید از طریق تشریح فیلم ها و سریال های نتفلیکس و ایجاد ویدیو از نظرات و پیشنهادات خود درآمد بالایی در این برنامه داشته باشید. برای این منظور به یک کانال یوتیوب برای انتشار ویدیوهای خود نیاز خواهید داشت. این محتوا به صورت صوتی برای مخاطبین پخش می شود و از این طریق دستمزدی از نتفلیکس دریافت خواهید کرد. این روش های کسب درآمد، برای ایجاد مشاغل پاره وقت بهترین گزینه محسوب می شوند. 

استفاده از سایت های جایزه دار 

نحوه کسب درآمد از برنامه نتفلیکس با به کارگیری ابزارهای برخی سایت های جانبی نیز امکان پذیر خواهد بود. در برخی از سایت ها در ازای تماشای برخی از فیلم ها و ویدیوهای این برنامه جایزه و امتیازاتی برای افراد تعیین می کنند که در طولانی مدت برای کسب درآمد از NETFLIXقابل استفاده خواهند بود. از میان این سایت ها می توان به Swagbucks، Blackout Bingo، InboxDollars، Survey Junkie اشاره کرد که با ارائه پرسش نامه از برخی فیلم های نتفلیکس به شما امتیاز می دهند. 

استفاده از برنامه Viggle

کسب درآمد از نتفلیکس با استفاده از قابلیت های برنامه هایی مانند Viggle نیز میسر خواهد بود. این برنامه ها برای تحقیق در رابطه با نیازهای کاربران و ارائه محتوای بهتر در نتفلیکس مورد استفاده قرار می گیرند. در این برنامه در ازای تماشای هر دقیقه فیلم و سریال در نتفلیکس یک امتیاز دریافت می کنید. برای کسب درآمد از این شیوه باید به برنامه Viggle متصل شده و حساب کاربری نتفلیکس خود را در آن فعال سازی کنید. در این پلتفرم برخی محتواها امتیاز بیشتری برای کاربران به همراه دارند. 

بهترین راهکارهای کسب درآمد در نتفلیکس

روش برچسب گذاری در نتفلیکس

کسب درآمد از NETFLIXبه عنوان یک تحلیلگر فیلم و سریل نیز میسر خواهد بود. در این فرایند شما می توانید با ارائه تحلیل های خلاقانه از این برنامه امتیاز دریافت کنید. برچسب گذاری یا تحلیل های فراداده پس از تماشای فیلم نها و سریال های نتفلیکس یک شغل پاره وقت برای شما به وجود می آورد که از طریق آن به درآمد دلاری دست پیدا می کنید. در این فرایند با طبقه بندی اصولی محتوا به کسب درآمد می پردازید. 

نتیجه گیری

کسب درآمد از برنامه های آنلاین به یکی از فعالیت های رایج مردم امروز تبدیل شده است. نحوه کسب درآمد از برنامه نتفلیکس با در نظر گرفتن قابلیت های بی نظیر این پلتفرم بسیار ساده است. شما می توانید با اتصال حساب کاربری خود در این پلتفرم به چند برنامه مشهور، امتیازاتی کسب کنید و سپس آن ها را به دلار تبدیل کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای این منظور می توانید مهارت های زبانی خود را نیز به کار ببرید. استخدام مترجم، تحلیل گر فیلم و سریال و... در نتفلیکس برای شما یک شغل پاره وقت ایجاد می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر آگهی های استخدام برنامه نتفلیکس را چک کنید.  

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار