آموزش نصب همراه بانک ملی، صادرات و سپه برای آیفون

سال‌ها پیش برای انجام ساده‌ترین امور مالی نظیر جابه‌جایی پول و پرداخت قبوض نیازمند مراجعه به بانک‌ها بودیم، اما امروزه به لطف استفاده گسترده و همه‌گیر گوشی‌های موبایل، اپلیکیشن‌های همراه بانک برای انجام امور متنوع مالی توسعه یافته‌اند.

اگر از مشتریان بانک های ملی، سپه و صادرات که جزو قدیمی‌ترین و بهترین بانک‌های ایران به شمار می‌آیند هستید، ممکن است برای نصب اپلیکیشن مالی این سه بانک روی گوشی آیفون خود با مشکل مواجه شده باشید.

با مطالعه مطلب پیش‌رو به‌طور جامع طریقه دانلود همراه بانک ملی iOS، همراه بانک سپه iOS و همچنین همراه بانک صادرات برای آیفون را به زبان ساده برای شما شرح داده‌ایم.

معرفی همراه بام ملی برای آیفون

بانک ملی به‌عنوان یکی از ثروتمندترین بانک‌های ایران، به‌منظور قدم در راستای بانکداری تمام الکترونیک اقدام به توسعه و انتشار یک پلتفرم تمام‌عیار بانکداری دیجیتال به نام همراه بام ملی نسخه آیفون و اندروید کرده است. این پلتفرم با بیش از 10 میلیون کاربر فعال و 150 خدمت متنوع توانسته رضایت 95 درصدی کاربران خود را کسب کند.

اگر از مشتریان بانک ملی هستید و گوشی آیفون دارید توصیه می‌کنیم راهنمای جامع و کامل دانلود همراه بام ملی برای آیفون رایگان را که در ادامه برای شما گردآوری کرده‌ایم مطالعه کنید.

راهنمای دانلود همراه بام ملی برای آیفون

فرآیند دسترسی و استفاده از همراه بانک ملی بسیار ساده‌‌ طراحی شده است؛ به‌گونه‌ای که فعال‌سازی و ثبت نام در برنامه در سه مرحله، از طریق اینترنت و کاملا غیر حضوری صورت می‌پذیرد.

ابتدا برای دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای iOS کافی است به اپ‌مارکت سیبچه مراجعه و پس از نصب مراحل زیر را طی کنید:

  • احراز هویت: کد ملی، شماره موبایل و شناسه فعال‌سازی که از طریق پیامک ارسال شده را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.
  • تایید اطلاعات کارت و حساب: پس از انتخاب شماره کارت و اطلاعات حساب، گزینه درخواست رمز پویا را انتخاب کنید. سپس، شماره پیامک شده را در فیلد مربوط وارد و روی ادامه کلیک کنید. در واقع، در این مرحله شما اطلاعات حساب خود را در همراه بام ملی iOS تایید کرده‌اید.

دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم

در صورتی که رمز پویای شما فعال نیست به‌سادگی می‌توانید بدون مراجعه به شعب و تنها از طریق نزدیک‌ترین عابر بانک ملی رمز پویای خود را فعال کنید.

  • ثبت اطلاعات حساب کاربری: در این مرحله کافی است برای خود یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید.

برای استفاده از همراه بام ملی آیفون نسخه وب نیز کافی است از طریق مرورگر سافاری در گوشی خود با مراجعه به وب‌سایت بانک ملی، گزینه ورود به وب اپلیکیشن نسخه PWA را انتخاب کنید و مراحل بالا را تکرار کنید.

حتی در صورتی‌که در بانک ملی حساب ندارید پس از دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم در کمتر از سه دقیقه می‌توانید بدون مراجعه حضوری به بانک اقدام به افتتاح حساب دیجیتال کرده و از خدمات سامانه بام بهره‌مند شوید.

معرفی همراه بانک صادرات برای آیفون

در حال حاضر بانک صادرات قدیمی‌ترین بانک تجاری غیر دولتی ایران است که تاسیس آن به سال 1331 می‌رسد. این بانک نیز برای سهولت امور و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان خود به بانکداری دیجیتال روی آورده و همراه بانک صادرات برای آیفون و هم‌چنین گوشی‌های اندرویدی توسعه داده است.

دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان

از مهم‌ترین مواردی که با دانلود همراه بانک صادرات آیفون می‌توان بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات به آن‌ها دسترسی داشته داشت موارد زیر است:

  • انتقال وجه درون بانکی بدون محدودیت، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌های ساتنا، پایا و پل، انتقال وجه ارزی هم‌نام بین بانکی
  • خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی
  • گزارش تراکنش‌ها و اطلاع از موجودی حساب‌های بانک صادرات
  • پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی
  • انتقال کارت به کارت شتابی و غیر شتابی

دانلود همراه بانک صادرات برای آیفون

برای نصب همراه بانک صادرات نسخه جدید می‌توانید از سیبچه به‌عنوان امن‌ترین و بهترین اپ استور ایرانی استفاده کنید. پس از دانلود همراه بانک صادرات آیفون، برای ثبت نام و ورود به برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در صورتی‌که قبلا در برنامه ثبت نام کرده‌اید در صفحه ابتدایی گزینه بازیابی اطلاعات را انتخاب کنید، در غیر این صورت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
  2. در صفحه بعد شماره موبایل، کد ملی یا شناسه اتباع فراگیر (برای اتباع خارجی)، اطلاعات حساب و کارت بانکی خود را وارد کنید. سپس با انتخاب گزینه دریافت رمز پویا عددی را که از طریق پیامک به شماره موبایلتان ارسال می‌شود در فیلد مربوطه وارد نمایید.
  3. در مرحله بعد و در صفحه جدید کد تاییدی را که به شماره موبایل شما پیامک می‌شود، وارد کنید.
  4. در گام آخر با با رعایت ضوابط مربوطه نام کاربری و کلمه عبور دلخواهی را تایپ و گزینه تایید را لمس کنید. در این مرحله با ورود به همراه بانک صادرات iOS، حساب‌های شما همراه با موجودی در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود.

معرفی همراه بانک سپه برای آیفون

بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایران است که اکنون سهام آن به‌طور کامل در اختیار دولت ایران است. اسفند سال 5 موسسه اعتباری در این بانک ادغام شدند که یکی از آن‌ها بانک انصار است.

در صورت داشتن حساب در این موسسه می‌توانید با دانلود همراه بانک سپه انصار سابق برای آیفون به انواع خدمات بانکی و پرداخت در بستر تلفن همراه در طول شبانه‌ روز دسترسی داشته باشید.

A cell phone with a screen on Description automatically generated

قبل از نصب همراه بانک سپه برای آیفون لازم است کلیه مشتریان با مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرم مربوطه درخواست فعال‌سازی همراه بانک سپه را به بانک اعلام و نام کاربری و رمز همراه بانک خود را دریافت کنند.

دانلود همراه بانک سپه برای آیفون و طریقه ورود به برنامه

برای دریافت همراه بانک سپه برای iOS می‌توانید از بهترین اپ‌استور ایرانی سیبچه استفاده کنید. در واقع، سیبچه بستری مطمئن و امن برای دانلود انواع اپلیکیشن‌ها برای سیستم‌عامل iOS است. برای دانلود همراه بانک سپه برای ایفون با لینک مستقیم مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از اجرای برنامه کیبورد تلفن همراه را روی حالت انگلیسی قرار دهید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را که از بانک دریافت نمودید در فیلد مربوطه وارد کنید و روی دکمه ورود کلیک کنید.
  2. در صفحه بعد با انتخاب گزینه فعال‌سازی اثر انگشت در صورتی که این قابلیت روی گوشی آیفون شما نیز فعال باشد، می‌توانید از این به بعد با اسکن اثر انگشت وارد برنامه همراه بانک سپه آیفون شوید و از خدمات مختلف این برنامه بهره‌مند شوید.

برای ورود به همراه بانک سپه آیفون وب مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. با استفاده از مرورگر سافاری به صفحه همراه بانک سپه وارد شوید.
  2. پس از کلیک روی سامانه بانکداری غیرحضوری، ورود به وی‌بانک سپه را انتخاب کنید.
  3. حال در صفحه باز شده گزینه موبایل‌بانک را انتخاب کنید و مراحل را مطابق با آن‌چه که در بالا گفته شده است طی کنید.

پرسش های متداول

آیا همراه بانک سپه آیفون رایگان است؟

بله؛ علاوه‌بر همراه بانک سپه، همراه بانک ملی آیفون رایگان عرضه شده است.

آیا برای استفاده و دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک است؟

خیر تمام مراحل، به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار