دستگیری باند 7 نفره سرقت سیم و کابل در اشنویه

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: باند هفت نفره سرقت سیم و کابل مسی در این شهرستان با اعتراف به ۵۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ طالب قلی‌زاده  افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان "اشنویه" بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت هفت متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی اشنویه اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۵۵ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ قلی زاده اظهار کرد: سارقان در مدت ناآرامی‌های اخیر و با سو استفاده از وضعیت موجود اقدام به سرقت اموال عمومی می‌کردند که موجب ناراضایتی زیاد شهروندان به دلیل خاموشی معابر و مناطق مختلف شهرستان شده بود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت کابل و یا دیگر تجهیزات برق و مخابرات مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

منبع: ایرنا
دیدگاه