قتل دوست قدیمی به خاطر آزارهای شیطانی

پسر جوانی که مدعی است دست به قتل زده چون مقتول او را آزار داده و مهدورالدم بود، برای سومین بار محاکمه شد.

متهم که پسری جوان است مدعی است مقتول از او در حمام عکس گرفته و اخاذی می‌کرده است.

پنج سال قبل مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت پسر 24 ساله‌اش به نام کیوان گم شده است. شواهد نشان می‌داد کیوان آخرین بار همراه دوست سابقش آرش بیرون رفته بود. با افشای این ماجرا آرش بازداشت شد. او که با دروغگویی سعی داشت پلیس را گمراه کند نتوانست در برابر سوالات پلیس مقاومت کند و به قتل اعتراف کرد. آرش گفت: من کیوان را کشتم و جسدش را آتش زدم. سپس جنازه را داخل یک چاله در حاشیه فرودگاه امام خمینی دفن کردم.

آرش 25ساله به اتهام قتل، جنایت بر میت و سرقت اموال قربانی در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

متهم درباره انگیزه قتل گفت: من و کیوان همکلاسی بودیم و همیشه به خانه هم رفت‌و‌آمد داشتیم. سال‌ها پیش یک بار مجبور شدم در خانه آنها به حمام بروم اما آن روز کیوان از من عکس گرفت و درخواست رابطه نامشروع کرد. او می‌خواست مرا آزار بدهد که قبول نکردم اما تهدیدم کرد و گفت تصاویر برهنه مرا پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. او مرا آزار داد و این شروع ماجرا بود. کیوان دست از این کار برنمی‌داشت و هر بار مقاومت می‌کردم مرا به پخش کردن عکس‌ها تهدید می‌کرد. او حتی یکی دیگر از دوستانم به نام فریدون را هم چند بار تحت آزار و اذیت قرار داده بود. به همین خاطر آخرین بار سر همین موضوع با او درگیر شدم و او را کشتم.

در پایان آن جلسه، قضات دادگاه متهم را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا کارشناسان پزشکی قانونی درباره او اظهار نظر کنند. همچنین قرار شد از فریدون نیز به عنوان مطلع بازجویی و تحقیقات تکمیل شود.

با تکمیل تحقیقات و استعلام دوباره‌ی نظر پزشکی قانونی، آرش بار دیگر پای میز محاکمه رفت.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده فریدون که به دادگاه احضار شده بود به عنوان مطلع در جایگاه ویژه ایستاد و حرف‌های متهم را تایید کرد. او گفت: من چند بار در تله کیوان گرفتار شده بودم و او مرا آزار داده بود.

 

منبع: اعتماد
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار