دستگیری مرد متهم به 200 فقره سرقت از پست‌های مخابراتی در جنوب تهران

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار پست های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان ری، خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت پست های مخابراتی اعتراف کرد و ۲ مالخر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت پست های مخابراتی در محدوده شهرستان ری در هفته های گذشته پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در ساعات ابتدایی صبح و در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل ها و پست های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم، در نهایت در سوم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده اتوبان آوینی مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت پست های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان شهرری اظهار کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی۲ مالخر شناسایی و در دو عملیات همزمان و جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان و تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه