دستگیری ۳۰۵ توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر در ۱۰ روز گذشته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

 سردار عباسعلی محمدیان، درباره عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش موادمخدر از ابتدای سال تاکنون، گفت: مردم بدانند در ساعاتی که مشغول عزاداری و یا استراحت هستند چشمان بیداری است که از امنیت و سلامت آنان دفاع می‌کند.

وی افزود: در راستای مأموریت مبارزه با مواد مخدر ارزیابی را به عهده مردم می‌گذاریم اگر تعداد معتادین کم و یا پاتوق‌های گروهی امروز دیده نمی‌شود به برکت زحمات پلیس پیشگیری با مواد مخدر است.

محمدیان گفت: عملکرد ۱۰ روزه گذشته همکاران در مأموریت مبارزه با مواد مخدر کشف ۲۲۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر است که این عدد یک محموله نبوده محموله‌های مختلف با انواع جاسازی و وزن‌های مختلف بود که در حال ورود به تهران بزرگ بودند تا به جوانان ما را بیشتر آلوده کنند.

وی در ادامه افزود: به مردم قول دادیم که توزیع کنندگان مواد در هر سطح شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضائی کنیم که امروز ملاحظه می‌کنیم که هر کدام از این بسته‌ها کافی است جوانی را به دام اعتیاد بیاندازد اگر چه وزن آن کم ۱ گرم است اما می‌تواند عامل اعتیاد دائمی یک جوان باشد.

محمدیان گفت: پاکسازی پارک‌های سطح شهر به واسطه حضور گستره مردم در محیط پارک به دلیل تابستان در اولویت کار است که همکاران ما به وسیله سگ‌های مواد یاب و چهره زنی معتادین و توزیع کنندگان را شناسایی می‌کنندکه حدود ۵۰ کیلو گرم بسته‌های آماده توزیع ۱ گرمی کشف شد.

محمدیان افزود: حدود ۴۰ دستگاه خودرو حامل که با تیراندازی‌های مکرر به چهار چرخ آن توقیف و قاچاقچیان آن هم دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: در مجموع طی ۱۰ روز گذشته ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

 

منبع: مهر
دیدگاه