مرگ پدر و پسر در دریاچه الیگودرز/ تلاش برای یافتن کودک به امروز موکول شد

فرماندار الیگودرز گفت: تلاش برای یافتن فرد غرق شده در سد خان آباد این شهرستان به دلیل تاریکی هوا به روز سه شنبه موکول شد.

به گزارش جهان مانا، ایمان خسروی اظهار کرد: خانواده ای که از ساکنان یکی از روستاهای ازنا بوده ، روز دوشنبه برای تفریح به دریاچه سد خان آباد در بخش بربرود غربی الیگودرز عزیمت کردند.

وی افزود: آنگونه که شاهدان‌ ماجرا عنوان‌ کرده سه کودک در پی توپ بازی به دریاچه سقوط می کنند و پدر خانواده برای نجات آنها وارد دریاچه می شود اما دو کودک توسط گردشگران‌ حاضر در محل نجات می یابند و متاسفانه پدر خانواده که حدود ۵۵ ساله است و یک پسر ۹ ساله غرق می شوند.

وی با اشاره به اینکه جسد پدر خانواده توسط بالگرد اورژانس هوایی به سردخانه بیمارستان‌منتقل شد افزود: تلاش نیروهای امدادی و غواصان آتش نشانی و هلال احمر برای پیدا نمودن پسر غرق شده این خانواده بجایی نرسید و ادامه عملیات جستجو بدلیل تاریکی هوا متوقف و فردا با کمک ستاد مدیریت بحران استان‌ از سر گرفته خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما می باشیم و عزیمت به دریاچه ها افزایش می یابد ، افزود: دریاچه های سدهای الیگودرز برای شنا مناسب نیست و ممنوعیت شنا با علائم هشداری در اطراف این اماکن اطلاع رسانی شده و مردم به این موارد توجه نمایند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار