این ترازوی هوشمند نمی‌گذارد به دیابت مبتلا شوید

شرکت ویتینگز از ترازوی هوشمند جدیدش رونمایی کرده است که می‌تواند برای مبارزه با بیماری دیابت بسیار مفید باشد.

به گزارش جهان مانا ، ویتینگز از عرضه‌ی Body Pro 2 خبر داد که یک ترازوی هوشمند متصل به گوشی محسوب می‌شود و قادر به تشخیص نشانه‌های اولیه‌ی دیابت و ارزیابی خطر عوارض این بیماری است. ترازوی موردبحث قادر به شناسایی نشانگرهای زیستی است که معمولاً تنها با ابزارهای خاص پزشکی قابل اندازه‌گیری هستند.

ترازوی هوشمند

به گفته‌ی ویتینگز، ماژول دیابت بر رسانایی الکتروشیمیایی پوست نظارت می‌کند که به آن اجازه می‌دهد نشانه‌های نوروپاتی دیابتی محیطی را که می‌توانند منجر به زخم‌پای دیابتی شوند، تشخیص دهد. به گفته‌ی این شرکت، نوروپاتی‌های محیطی یکی از شایع‌ترین عوارض دیابت هستند و در حال حاضر، تنها در ویزیت سالانه‌ی پزشک بررسی می‌شوند.

ترازوی بادی پرو ۲ به لطف اتصال به شبکه‌ی اینترنت قادر به انتقال امن داده‌ها به تیم‌های مراقبتی است و نیازی به راه‌اندازی اولیه ندارد.

ترازوی هوشمند

علاوه بر مدیریت دیابت، این ترازو ویژگی‌های دیگری نیز دارد. از بین آن‌ها می‌توان به نمایش اطلاعات مفید سلامتی روی نمایشگر و حالتی ویژه اشاره کرد که جزئیات وزن را پنهان می‌کند و در عوض پیام‌های انگیزشی و ابزارهایی برای اندازه‌گیری ترکیب بدن ارائه می‌دهد.

این ترازو قادر به تشخیص بیماران با استفاده از ProgramMemberID است که تضمین می‌کند که تیم‌های مراقبت پزشکی توصیه‌های خود را همواره به فرد مناسب ارائه می‌کنند، به علاوه چیزی به نام «امتیاز تعامل» وجود دارد که به هر شخص پیشنهادات و توصیه‌های منحصر به فرد را ارائه می‌کند. ویتینگز فعلاً به قیمت ترازویش اشاره نکرده است.

 

منبع: زومیت
دیدگاه