عزم جدی دورتموند برای جذب مکسیمیلیان بیر

سران دورتموند و نوری شاهین به‌شدت خواهان مکسیمیلیان بیر هستند.

به گزارش جهان مانا، با فروش نیکلاس فولکروگ و همچنین احتمال جدایی سباستین هالر به همراه یوسوفا موکوکو، بروسیا دورتموند برای فصل آینده جز سرو گیراسی، نیاز به یک مهاجم دیگر نیز خواهد داشت. به همین خاطر این روزها یک نام جدید پیرامون زنبورها مطرح شده و آن هم مهاجم بااستعداد هوفنهایم است.

به گزارش پاتریک برگر از اسکای آلمان؛ دورتموند تصمیمش را گرفته و مکسیمیلیان بیر باید جذب شود. نوری شاهین بسیار تحت‌تأثیر این بازیکن 21 ساله قرار گرفته است. حتی شایعاتی وجود دارد که شاهین ایدۀ استفاده از زوج بیر - گیراسی را برای فصل آینده در سر می‌پروراند. مذاکرات ادامه دارد و دورتموند در حال برنامه‌ریزی یک رویکرد مشخص برای هفته آینده است. بیر نیز آماده انتقال است و می‌خواهد هر چه سریع‌تر درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

یک بند فسخ 30 میلیون یورویی در قرارداد او با هوفنهایم برای این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گنجانده شده بود که اکنون منقضی شده است. هر چند این باشگاه در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 25 تا 30 میلیون میلیون یورو، به بازیکنش اجازه جدایی می‌دهد. دورتموند نیز آماده پرداخت 25 میلیون یورو است.

از سوی دیگر، در حال حاضر احتمال انتقال این مهاجم آلمانی به بایرلورکوزن کم‌تر شده است. چلسی و استون ویلا پیشنهادهایی ارائه کرده‌اند و یوونتوس نیز همچنان به او علاقه‌مند است. بااین‌حال اگر دورتموند بخواهد جدی شود، توانایی جذب بازیکن را خواهد داشت.

مکسیمیلیان بیر می‌خواهد به دورتموند بپیوندد

روهر ناخریشتین گزارش داده مکسمیلیان بیر مشتاق پیوستن به دورتموند است. بیر می‌خواهد هوفنهایم را ترک کند. احتمال انتقال او به یوونتوس کم‌تر شده و بایرلورکوزن نیز برای او نسبت به دورتموند جذابیت کم‌تری دارد. حالا اکنون همه چیز به باشگاه‌ها بستگی دارد.

گفتنی است قرارداد بیر با هوفنهایم تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. او همچنین در فصل گذشته موفق شد در 35 بازی برای هوفنهایم، از خود آمار 16 گل و سه پاس گل را ثبت کند.

 

دیدگاه