فرمانده کل سپاه: ما جنگ طلب نیستیم ولی هیچ تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه این روز‌ها گاهی از مقامات آمریکایی، تهدید‌هایی را می‌شنویم، گفت: ما هیچ تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و با اینکه دنبال جنگ نیستیم، اما هراسی هم نداریم و ایستادگی می‌کنیم.

 

به گزارش جهان مانا، اهم اظهارات سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید تهران را که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، می خوانید:

  • اگر شهیدان نبودند ما هم نبودیم، اسلام هم نبود، ایران هم نبود و این محکمترین و واقعیترین کلام است و تنها کسانی که باعث شدند ایران در پرتو اسلام، امروز در صحنه جغرافیای عالم بعنوان قدرت معتبر و شخصیت و هویت محبوب دل مستضعفان و آزادگان عالم باشد شهیدان بودند.
  • چه توطئه‌های تحمیل جنگ خارجی در دوران دفاع مقدس چه تحریم و تهاجم فرهنگی و جنگ اطلاعاتی و هرآنچه توطئه از فتنه داخلی و تجزیه طلبانه و نبرد‌های رسانه‌ای علیه ملت می‌بینیم همه آرزو‌هایی سرکوب شده و جادو‌هایی باطل شده هستند توسط شهیدان ما و دشمنان ما توسط این شهیدان با شکست بدرقه شدند.
  •  تا وقتی سینه‌های ستبر و قلب‌های سرشار از ایمان و انسان‌هایی وجود دارند که خونین شدن را بر تسخیر شدن ترجیح می‌دهند این ملت و اسلام زنده است.
  • خانه شما خانواده های شهدا، معراج و مبدا عروج است و قطعه‌ای از بهشت و بابی از ابواب جنت است و شما چشم و چراغ ملت هستید. شما بودید که راه پیروزی را افتتاح کردید، پس ما دست‌های شما را و پا‌های شما را می‌بوسیم. شما حجت خدا میان ما هستید تا سختی‌هایمان را تحمل کنیم، شما مظاهر صبر و شکوه و اقتدارید و گنجینه‌های ملت و امت هستید.
  • ما جنگ‌طلب نیستیم، اما به ما جنگ‌ها را تحمیل می‌کنند؛ پس ما از آرمان‌هایمان دفاع می‌کنیم و اجازه دخالت بیگانه در سرزمینمان را نمی‌دهیم و مستقل و عزیزیم.
  •  امام راحل وقتی پا در سرزمین ما گذاشت جهان اسلام در نابینایی سیاسی و جهل بود و در یک خواب طولانی در گورستانی که ستمگران برای ما ساخته بودند و ارزش‌هایمان محو شده بود. ما بخشی از جغرافیای آمریکا بودیم و امام آمد و روح آزادی و نفس استقلال را در این سرزمین جاری کرد و انقلاب امام انفجار نور و انقلاب آگاهی بود.
  •  عظمت شهیدان این بود که رویای دشمنان را باطل کردند و نتیجه صبر خانواده شهیدان این است که می‌توان به نام اسلام، مستقل از اراده قدرت‌ها زندگی کرد و مقابل آن‌ها ایستاد و این درس تاریخ برای نسل‌هاست.
  • شهیدان نشان دادند تاریخ مسجد کوفه و عاشورا تکرار نخواهد شد، آنچه تکرار می‌شود این است که امت ما بر دشمنان می‌تازد و دشمنان را شکست می‌دهد.
  •  این روز‌ها گاهی میان مقامات امریکایی برخی تهدید‌های بی‌مورد را می‌شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را در میدان‌های قبلی آزموده‌اید، ما هم شما را در میدان‌های قبل آزموده‌ایم و فصل مشترک ما این است که همدیگر را می‌شناسیم و شما می‌دانید ما هیچ تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و با اینکه دنبال جنگ نیستیم نه می‌هراسیم و نه می‌ترسیم و ما ایستادگی می‌کنیم.
  •  ما آرمان‌های شهدایمان را تغییر نمی‌دهیم، ما می‌دانیم سنت الهی این است که فلسطین در مسیر پیروزی است و صهیونیست‌ها نمی‌توانند یک سرزمین کوچک را در جنگ نگه دارند و ما مطمئنیم صهیونیست‌ها شکست خواهند خورد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار