میرسلیم: توهم علاقه‌مندان تعطیلی شنبه‌، نزدیک کردن فرهنگ ما به غرب است/ با فرهنگ یهودیان هم شباهت دارد

مصطفی میرسلیم مدعی شد: محاسباتی که ادعا می‌کند تعطیلی شنبه میلیاردها دلار به نفع اقتصاد کشور تمام می‌شود، آن طور که ما در هیات عالی نظارت بررسی کردیم جنبه علمی ندارد و به‌نوعی توجیه توأم با توهم علاقه‌مندان نزدیک کردن فرهنگ ما به غرب است.

به گزارش جهان مانا، اهم اظهارات مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

  • مصوبه مجلس برای کاهش ساعت کار از ۴۴ به ۴۰ ساعت برخلاف حرکت برای نیل به رشد ۸ درصد است.
  • رسیدن به اهداف برنامه نیازمند اضافه کار همه ما است و نه اضافه تعطیلی.
  • تعطیلی شنبه خواه ناخواه تشابهی هم با فرهنگ اصحاب السبت یعنی یهودیان پیدا می‌کند و نسبت به این موضوع نیز مراجع عظام صراحتا نظر خود را اعلام فرموده‌اند.
دیدگاه
  • فریبرز

    سلام برای مخالفت با لایحیه کارشناسی شده هیات دولت و مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس و مصوبه قاطع صحن علنی مجلس و تایید مراجع تقلیدآقای میرسلیم بر مبنای چه دلیل علمی و شرعی با مصوبه افزایش تعطلات آخر هفته مخالفت دارد، محاسبات ایشان توسط کدام متخصصین تایید شده است؟!!! وقتی تهران به عنوان مرکز مبادلات اقتصادی کشور پنجشنبه ها تعطلیل است چطور تعطیلی ادارات شهرستانی، اقتصاد کشور را این همه آسیب می زند؟!!! پس بهتر است با اظهار این مطالب عجیب و مسخره آمیز بیشتر از این حیثیت خود را بر باد ندهند. همه می دانند که به دلیل اعمال نفوذ امام جمعه تهران، طرح افزایش تعطیلات پایان هفته کارمندان (شهرستانی) توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص رد شده است. آقای میرسلیم، اظهار نظر در مورد چیزی که تخصص ندارید خود را در مقابل خدا و مردم مدیون می کنید.

  • هادی

    جناب آقای میر سلیم ، مگر شما با یهودیان و دین حضرت موسی کلیم الله (ع) ضدیت دارید؟ آیا می دانید رفتار شما باعت توهین و ناراحتی هموطنان کلیمی و یهودیان کل جهان می شود و به رژیم صهیونیستی بهانه می بخشد که ایران نه بخاطر مساله فلسطین بلکه اساسا با یهودیت و دین پیامبر اولوالعزم حضرت موسی کلیم الله (ع) ضدیت دارد. آیا می دانید تعصب دینی و یهودستیزی، اسلام ستیزی را در کل جهان افزایش می دهد؟ مخالفت شما با تعطیلی شنبه، نه تنها باعث ناراحتی اسرائیل نمی شود بلکه چون باعث انزوای اقتصادی بیشتر ایران می گردد خوشحال هم می گردند. پس با این مخالفت نتنها خدمتی به کشور نمی کنید بلکه عکس آن حاصل خواهد شد.

آخرین اخبار
بازار