هشدار محمد مهاجری به پزشکیان: همین اصلاح‌طلبانی که سهم‌خواهی می‌کنند، در ۳ سال گذشته جز بی‌تاثیربودن و عدم حضور، کاری نکردند

یک فعال رسانه ای اصولگرا به پزشکیان تاکید کرد که نه تنها تندروهای اصلاح طلب نقشی در پیروزی پزشکیان ندارند بلکه از ستاد لاریجانی بیش از ۹۵ درصد به ستاد پزشکیان رفتند.

به گزارش جهان مانا، محمد مهاجری گفت: جریان تندروی اصلاح طلب نقش قابل توجهی در پیروزی پزشکیان ندارد و اتفاقا جریان اعتدالی تلاش زیادی کردند و از نگرانی رئیس‌جمهور شدن جلیلی، به سمت پزشکیان رفتند.همین اصلاح طلبانی که سهم خواهی می‌کنند، در ۳ سال گذشته جز بی تاثیر بودن و عدم حضور کاری نکردند.

این فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به موضوع سهم‌خواهی از کابینه دولت چهاردهم، می‌گوید :کسانی که اکنون سهم‌خواهی می‌کنند دو گروه هستند. گروه اول جریان اصولگرا هستند و جوری برخورد می‌کنند که انگار خودشان انتخابات را برده‌اند و تعیین تکلیف می‌کنند و دستور می‌دهند که دولت چه افرادی را بیاورد چه افرادی را نیاورد! البته این گروه بسیار هم عجیب و غریب هستند. گروه دوم جریان اصلاحات هستند به صورت عموم، که طبیعتا معیارهایی را دارند و برخی مواقع فشارهایی را هم وارد می‌کنند. در خود جریان اصلاحات هم می‌توان دو دسته را مشاهده کرد. یک دسته افراد معقولی هستند و معتقدند رئیس‌جمهور در فضای آرامش و با معیارهای مورد نظر خودش افراد را انتخاب کند که خب این اتفاق در کمیته‌های راهبری با همه انتقاداتی که به آن وارد است، در حال انجام است.

مهاجری می‌گوید: گروه دیگر افرادی هستند که سعی دارند با فشار بر رئیس‌جمهور افراد خودشان را تحمیل کنند. بسیاری از این افراد کسانی هستند که تا ظهر جمعه در انتخابات شرکت نکرده بودند یا شاید هم اصلا شرکت نکردند. اصلاح طلبان تندرویی که مانند اصولگرایان تندرو، در حال فشار آوردن هستند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار