3 انتصاب جدید در دولت پزشکیان

مسعود پزشکیان امروز سه حکم جدید صادر کرد؛ دو تا برای معاون رییس جمهوری و یکی هم برای مشاور عالی رییس دولت.

به گزارش جهان مانا، پزشکیان  در حکمی سید حمید پورمحمدی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه کرده است.

حکم معاون پارلمانی

همچنین شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس جمهور شد.

 

رییس جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب دکتر شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

طیب نیا مشاور عالی پزشکیان شد

سومین حکمی که امروز و تا این ساعت صادر شده، مربوط به طیب نیا است. 

مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان با صدور حکمی، علی طیب‌نیا را به عنوان مشاور عالی رئیس جمهور منصوب کرد.

 

متن حکم پزشکیان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی طیب‌نیا

نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در سطوح مختلف علمی و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور عالی رئیس جمهور" منصوب می‌شوید.

اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

توفیق جناب‌عالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ربوبی خواستارم.

 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار