«مهمونی» ایرج طهماسب در نوروز 1403 + سند

مدیر شبکه نسیم گفت: در حال بررسی پخش برنامه‌های پرمخاطب از این شبکه هستیم. او البته پخش برنامه «مهمونی» از این شبکه را نه رد کرد و نه تأیید، اما خبرنگار ما به سندی دست یافته که نشان می‌دهد این برنامه قطعا از شبکه نسیم پخش می‌شود.

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم درباره احتمال پخش فصل سوم برنامه مهمونی ایرج طهماسب از این شبکه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت:  ما در حال بررسی و گفت و‌گو برای پخش این برنامه‌ها هستیم، تنها یک مورد هم نیست اما هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم. با کارگردان های زیادی صحبت کرده ایم. هر زمانی به قطعیت برسد اعلام خواهیم کرد.

وی درباره نامه بخش بازرگانی صداوسیما برای آگهی های پخش برنامه مهمونی افزود: بخش بازرگانی معمولا اسمزاج می‌کنند. حتی برای فیلم سینمایی هم گفت و گو می‌کنند تا آگهی های آن‌ها خریداری شود. آنها کار خود را طبق رویه انجام می دهند.

مهمونی ایرج طهماسب

نامه‌ای که نشان می‌دهد برنامه «مهمونی» به طور قطع از شبکه نسیم پخش خواهد شد

خوشرو درباره زمان پخش برنامه مهمونی تصریح کرد: در حال حاضر مشخص نیست. هر اعلامی که رخ دهد در روند مذاکرات خدشه وارد می‌شود.

مدیر شبکه نسیم خاطرنشان کرد: برنامه مجلس واقعه از پنج شنبه شب بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. این برنامه به صورت تعزیه در ۱۵ قسمت با روایت آریا عظیمی نژاد پخش خواهد شد.

 

منبع: فارس
دیدگاه