واکنش جنجالی شروین حاجی پور به شکایت آمنه سادات ذبیح پور از کسانی که به او تهمت اخلاقی زدند + عکس

پس از انتشار خبر شکایت مجری زن جنجالی تلویزیون از کسانی که به او تهمت اخلاقی زده اند، شروین حاجی پور خواننده معروف واکنش نشان داد.

به گزارش جهان مانا، شروین حاجی‌پور، خواننده مشهور به شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار جنجالی بخش خبری ۲۰:۳۰ از وکیل احمدی‌نژاد و یکی از نزدیکانش واکنش تندی نشان داد.

روز گذشته خبر شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور مجری مشهور برنامه 20 و سی در رسانه‌ها بازتاب بسیاری داشت. بر اساس تصویر شکواییه‌ای که  ذبیح‌پور در حساب خود در ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده، او از علی حسینی وکیل محمود احمدی نژاد  و حمید فیض‌آبادی به اتهام «افترا، نشر اکاذیب و قذف (نسبت دادن زنا یا لواط به شخص حقیقی)» شکایت کرده است. 

پیش از این، توهین آمنه سادات به احمدی نژاد باعث شده بود تا علی حسینی، خانم مجری را به اتفاقاتی ارجاع بدهد که مدعی شد در نیویورک و زمان حضور تیم ریاست جمهوری در نشست سازمان ملل رخ داده بود. مطلبی که ظاهرا آمنه سادات را نشانه گرفته بود و او را متهم به روابط نامتعارفبا یک عکاس مرد می‌کرد.

 

حالا با اعلام خبر شکایت آمنه سادات ذبیح پور، شروین حاجی‌پور خطاب به این مجری جنجالی برنامه خبری 20:30 نوشت: تمام دوران کاری حرفه‌ایت مشغول پرونده سازی‌های بی پایه اساس بودی و در جهت منافع شخصیت به هر شایعه‌ی مزخرفی دامن زدی، زمین خیلی گرده و خدا خیلی بزرگ، شاکر باش که تقاصشو تو همین دنیا پس دادی رفیق.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار