محمد نوری پیشکسوت استقلال:

مدیران باشگاه دور‌هایشان را می‌زنند و آخر به جواد نکونام می‌رسند/ مطرح شدن برخی اسامی برای نیمکت استقلال "مسخره" است

پیشکسوت استقلال از گزینه های مطرح شده برای نیمکت این تیم راضی به نظر نمی‌رسد.

محمد نوری در خصوص وضعیت نیمکت استقلال پس از جدایی ساپینتو اظهار داشت: استقلال با توجه به وضعیتی که در فصل گذشته دارد و مطالبه روز هواداران، نیاز به یک سرمربی روزمه دار و کاربلد خارجی دارد. به نظرم اولویت باشگاه باید جذب مربی خارجی باشد و اینکه می‌گویند زمان نداریم و مسائلی از این دست بهانه است. هنوز دیر نشده و فرصت برای انتخاب سرمربی هست و اگر زمان را بیشتر از این نکشند می‌توان طی چند روز آینده با یک گزینه به توافق رسید.

وی در مورد اینکه از جواد نکونام به عنوان گزینه جدی داخلی برای نیمکت این تیم یاد می‌شود هم گفت: نکونام در بین گزینه های داخلی که اسمشان مطرح شده گزینه بهتری است چرا که هم به عنوان یک بازیکن بین المللی تجربیات خوبی دارد و هم در سرمربیگری رزومه قابل قبولی جمع کرده است ولی خب حواشی استقلال زیاد است و هواداران هم مطالبه سرمربی خارجی را دارند و بعید است نکونام بتواند در استقلال کار کند ولی در مجموع بین گزینه های داخلی مطرح شده بهتر از سایرین است.

پیشکسوت استقلال در ادامه با انتقاد از دو گزینه مطرح شده برای نیمکت این تیم هم خاطر نشان کرد: من واقعاً از مطرح شدن برخی از این اسامی تعجب می‌کنم. نیمکت استقلال انقدر کوچک شده است که آن را به هر سرمربی که دو سال سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد تعارف می‌زنند؟ با احترام به این افراد به نظرم مطرح شدن برخی از این اسامی نزدیک به نیمکت استقلال مسخره است و مثل فهرست مربیان تیم ملی که گزینه‌های خنده‌داری در آن دیده شد اینجا هم چنین احساسی نسبت به بخری اسامی مطرح شده دارم.

نوری در رابطه با تشکیل کمیته فنی هم توضیح داد: کمیته فنی خوب است ولی به شرطی که اختیارات داشته باشد و صرفاً این نباشند که یک میزی بگذارند و دور هم بنشینند و حرف بزنند و هیچ اختیار عملی نداشته باشند. آنها باید در انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان نظارت داشته باشند و بررسی کنند و نتیجه بررسی‌هایشان را اعمال کنند. اعضای خوب و رزومه دار و دلسوزی در کمیته فنی مشغول بکار شدند ولی مساله اینجاست که خیلی از سرمربیان حضور چنین کمیته‌ای را دخالت در کار خودشان می‌دانند و شاید آن را نپذیرند.

 

دیدگاه