نکونام در آب نمک! / استقلال همچنان به دنبال سرمربی اسپانیایی است؟

باشگاه استقلال در تلاش برای به‌خدمت‌گیری سانچز فلورس اسپانیایی است و در صورتی که مذاکرات مثبت باشد، این مربی به زودی وارد تهران می‌شود.

پیش از این، باشگاه استقلال میزبان لوپس، یک مربی اسپانیایی در تهران بود اما مذاکره باشگاه استقلال با این مربی که ۴ سال بیکار بود، نتیجه مثبتی نداشت و او بدون عقد قرارداد به کشورش بازگشت.

بعد از این اتفاق قرار بود سکان هدایت تیم استقلال به جواد نکونام محول شود اما ظاهرا جواد برای کار در استقلال با چالش‌هایی مواجه شده که حل آن‌ها از عهده باشگاه استقلال خارج است.

امروز مشخص شد یک مربی اسپانیایی مدنظر مسئولان استقلال قرار گرفته است. این گزینه سانچز فلورس اسپانیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های رئال مادرید، ختافه، والنسیا، بنفیکا، اتلتیکو مادرید، الاهلی، العین، ختافه، واتفورد، اسپانیول و شانگهای را دارد. 

قهرمانی در یوفا لیگ و سوپرکاپ یوفا با تیم اتلتیکو مادرید، قهرمانی در لیگ امارات و پرزیدنت کاپ امارات با الاهلی و قهرمانی در پرزیدنت کاپ امارات با تیم العین از جمله افتخارات این مربی اسپانیایی است. سانچز فلورس عنوان مربی ماه در پریمر لیگ انگلیس در سال ۲۰۱۵ را نیز به‌دست آورده است.

 

 

دیدگاه