چرا عامل حذف ایران از جام جهانی، نمی‌تواند چلسی را ترک کند؟

اخباری به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد چلسی مایل است کریستین پولیشیچ را در این تابستان به فروش برساند.

 

اما ممکن است کریستین پولیشیچ در تابستان امسال چلسی را ترک نکند. زیرا هیچ باشگاهی حاضر نیست حقوق درخواستی او را پرداخت کند!

 مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید آبی‌ها، احتمالاً در تابستان امسال دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیم خواهد زد. او می‌کوشد تیم را اصلاح و پرتحرک کند، اما باشگاه در جابه‌جایی بازیکنانی که می‌خواهند به بازی در استمفوردبریج ادامه دهند مشکل دارد.

پولیشیچ برای چلسی یک دارایی قابل فروش در نظر گرفته شده و باشگاه از رفتن او خوشحال می‌شود، اما تکمیل این ایده به دلیل کمبود باشگاه‌های خواهان او پیچیده است.

چرا پولیشیچ نمی‌تواند چلسی را ترک کند؟ به نقل از گزارش دیلی‌میل، ستاره تیم ملی مردان ایالات متحده برای یافتن باشگاهی که بتواند به او دستمزد بیش از 200 هزار پوند در هفته بدهد تلاش کرده است. گفته می‌شود پولیشیچ علاقه زیادی به ماندن در انگلیس دارد، اما سایر باشگاه‌های لیگ برتر حقوق او را بسیار گران می‌دانند. یوونتوس که اخیراً به این مهاجم لینک شده است نیز همین احساس را دارد.

پولیشیچ در فصل گذشته با مشکل مواجه شد، زیرا او فقط هشت بار در لیگ برتر بازی کرد. باید دید پوچتینو او را در فصل 2023/24 بازیکن تیم اصلی می‌داند یا خیر.

پولیشیچ در جام جهانی جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی آمریکا بود و در بازی مرگ و زندگی مقابل ایران تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و باعث حذف ایران شد. 

چلسی در تلاش برای بازسازی تیم خود در تابستان است و برای فروش میسون مونت به منچستریونایتد و کای هاورتز به آرسنال مذاکره می‌کند. انتظار می‌رود انگولو کانته نیز به الاتحاد بپیوندد و متئو کواچیچ نیز ممکن است راهی منچسترسیتی شود.

 

 

دیدگاه