حمله دروازه‌بان سابق آرسنال به همسایه‌اش با اره برقی!

ینس لمان، دروازه‌بان سابق آرسنال و تیم ملی آلمان، متهم شده که با اره برقی به اموال همسایه‌اش آسیب زده است.

لمان مدت زیادی است که با همسایه‌اش مشکل دارد و بارها پای پلیس به قضیه باز شده است. اما جدیدترین مسئله‌ای که باعث درگیری دو طرف شده این است که لمان از اینکه همسایه‌اش دارد گاراژ خود را توسعه می‌دهد، ابراز نارضایتی کرده و ناراحتی‌اش را با اره برقی نشان داده است.

لمان معتقد است گاراژ جدید همسایه‌اش در زمین او ساخته شده، ضمن اینکه از این ناراحت است که ساخت و ساز جدید باعث شده ویوی ملک او رو به دریاچه استرانبرگ خراب شود.

به همین دلیل، با اره برقی رفته و سقف گاراژ را خراب کرده است. او این ملک را سال 2007 وقتی برای آرسنال بازی می‌کرد، در ازای 4.2 میلیون پوند خرید و حدود 15 سال است که مالک آن است.

لمان همچنین متهم است که برق دوربین مداربسته خانه همسایه را قطع کرده تا بدون اینکه مدرکی باقی بماند، خرابکاری کند، اما دوربین با استفاده از باتری روشن مانده و همه چیز را ضبط کرده است. پلیس همچنین مظنون است که لمان کابل اینترنت خانه همسایه را بریده باشد.

حالا دفتر دادستانی مونیخ برای او به جرم آسیب زدن به اموال دیگران و دو فقره کلاهبرداری پرونده تشکیل داده است. البته خود لمان می‌گوید کار غیرقانونی‌ای انجام نداده و دو مورد کلاهبرداری هم مربوط به قبض پرداخت نشده پارکینگ است.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه