انتخاب استقلال به یونان رفت / عکس

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن به تمرینات پیش‌فصل این تیم اضافه شد.

میلاد محمدی که پس از دو سال حضور در آ. ا. ک آتن و تجربه قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان به‌همراه این تیم در کنار احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی دوباره به ایران بازگشته و تعطیلات خود را در تهران به‌سر برده بود، مجدداً برای حضور در تمرینات پیش‌فصل به یونان بازگشت.

این مدافع چپ که تجربه دو دوره حضور در جام جهانی را دارد، در روزهای گذشته تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی استقلال و مهره‌های مدنظر جواد نکونام شده بود و حتی عنوان می‌شد آبی‌پوشان پس از جذب مهرداد محمدی، به‌دنبال برادر دو قلوی او هستند تا بتوانند همزمان از این دو بازیکن سرعتی در ترکیب خود بهره ببرند؛ ولی میلاد به آتن سفر کرد.

 میلاد محمدی1

میلاد محمدی که در لیگ برتر ایران فقط برای راه‌آهن بازی کرده و طی سالیان اخیر برای اخمت گروزنی روسیه، خنت بلژیک و آ. ا. ک آتن به میدان رفته، باز هم به یونان رفت تا خود را آماده شروع فصل جدید در سوپر لیگ این کشور کند.

این مدافع چپ تند و تیز در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل آ. ا. ک آتن که عصر امروز انجام شد، در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل لوکوموتیو زاگرب کرواسی حضور داشت تا مشخص شود احتمالاً فصل جدید نیز با همین باشگاه به کارش ادامه خواهد داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار