ستاره جدید رئال در مادرید! / عکس

آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید، ساعتی پیش وارد شهر مادرید شد.

باشگاه رئال مادرید رقابت برای جذب آردا گولر را از بارسلونا برده و با این ستاره 18 ساله برای عقد قراردادی تا سال 2029 به توافق رسید. این بازیکن که امشب به مادرید رسید و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

پدیده ملی پوش فنرباغچه بعد از انجام توافقات نهایی استانبول را به مقصد مادرید ترک کرد. او ساعتی پیش در میان استقبال نمایندگان باشگاه رئال وارد شهر مادرید شد.

 آردا گولر

گولر با یک مرسدس بنز مشکی و تحت تدابیر امنیتی بدون اینکه صحبتی با خبرنگاران حاضر انجام دهد راهی هتل محل اقامتش شد. او امشب استراحت می‌کند تا فردا کارهای مربوط به تست پزشکی و تکمیل قراردادش را انجام دهد. قرار بود تست پزشکی گولر امروز انجام شود اما به دلیل تاخیر در پرواز به فردا موکول شد.

بر اساس اعلام فنرباغچه این باشگاه از رئال مادرید مبلغ 20 میلیون یورو به عنوان مبلغ انتقال آردا گولر دریافت کرده است. رئال به عنوان پاداش‌های وابسته به عملکرد ستاره ترک 10 میلیون یوروی دیگر هم پرداخت خواهد کرد. در قرارداد انتقال آردا گولر بند فروش مجدد هم وجود دارد و در صورتی که رئال او را به باشگاه ثالثی بفروشد 20 درصد از قرارداد به فنرباغچه تعلق خواهد گرفت. فلورنتینو پرز در این انتقال سعی کرده تا حداکثر خواسته‌های گولر را تامین کرده و او را به مهم‌ترین خواسته‌اش که سود حداکثری فنرباغچه بود برساند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه