اسطوره رئال: تعطیلات بس است!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، زودتر از موعد مقرر به تمرینات رئال مادرید بازخواهد گشت.

 

تمرینات رئال مادرید هفته گذشته با حضور چند نفر از بازیکنان این تیم آغاز شد تا آنها برای شروع فصل جدید آماده باشند. 

بازیکنانی که از هفته گذشته در تمرینات رئال مادرید حاضر شدند، پس از پایان فصل گذشته به اردوی تیم‌های ملی کشورشان ملحق نشده بودند و فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری داشتند. 

اما بازیکنانی که در تیم‌های ملی به میدان رفته بودند این اجازه را پیدا کردند که نزدیک به 10 روز دیرتر از سایرین به تمرینات پیش فصل اضافه و برای شروع فصل جدید آماده شوند. 

مودریچ هم یکی از بازیکنانی بود که به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی کرواسی این فرصت را داشت که زمان بیشتری را با خانواده‌اش در تعطیلات سپری کند اما تصمیم متفاوتی گرفت تا نشان دهد که دلیل این ثبات و درخشش مداوم در پیراهن رئال چه بوده است. 

روزنامه اسپانیایی آ.اس اعلام کرده که این ستاره کروات قرار است از امروز با حضور در مجموعه تمرینی والدبباس در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حاضر شود و با هم‌تیمی‌هایش مشغول کار شود. 

البته گفته شده که ادواردو کاماوینگا هم تصمیمی مشابه گرفته و قرار است از امروز به همراه مودریچ و زودتر از موعد تعیین شده در تمرینات حاضر شود. 

بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، ادر میلیتائو، داوید آلابا، تیبو کورتوا، آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی روز پنجشنبه در لس آنجلس به اردوی رئال مادرید اضافه خواهند شد.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه