امباپه را از اردوی ژاپن خط خورد!

باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که نام کیلیان ام‌باپه را برای سفر به ژاپن در فهرست تیم قرار ندهد تا زنگ هشدار جدی را برای این بازیکن به صدا درآورد.

 

باشگاه پاری سن ژرمن برای آمادگی پیش از فصل خود راهی ژاپن خواهد شد و اردوی را در این کشور با چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن اسامی بازیکنان این تیم را که قرار است راهی ژاپن شود اعلام کرد که در میان تعجب همگان نام کیلیان ام‌باپه به چشم نمی‌آید.

باشگاه پاری سن ژرمن هیچ دلیلی را برای قرار ندادن ام‌باپه در فهرست تیم برای سفر به ژاپن اعلام نکرد اما روزنامه اکیپ از دلیل چنین تصمیمی سخن به میان آورد و نوشت: دلیل قرار ندادن ام‌باپه در این فهرست این است که سران باشگاه فرانسوی متوجه شده‌اند که ام‌باپه با باشگاه رئال مادرید برای انتقال به این تیم در سال ۲۰۲۴ به صورت مجانی به توافق رسیده است و این چیزی نیست که باشگاه با آن کنار بیاید.

ناصر الخلیفی چند روز پیش اعلام کرد که ام‌باپه دو راه بیش‌تر پیش روی ندارد یا این‌که باید قراردادش را در تابستان تمدید کند و یا این‌که از تیم جدا شود چرا که باشگاه هرگز اجازه نخواهد داد که او به صورت مجانی تیم را ترک کند.

ام‌باپه یک فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او درخواست تمدید قراردادش را رد کرده است و باشگاه از او خواسته است که یا تمدید کند و یا در همین تابستان تیم بعدی خود را انتخاب کند.

به نظر می‌رسد که ام‌باپه به یک بحران بزرگ در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او اعلام کرده است که حتی در صورتی که در فصل پیش رو کاملا نیمکت نشین شود بازهم حاضر به تمدید قراردادش نیست و می‌خواهد تا پایان قرارداد در تیم پاریسی باقی بماند.

ام‌باپه در نخستین بازی دوستانه پیش از فصل پاری سن ژرمن هم برای تیم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد با این حال باشگاه تصمیم گرفت تا نام او را در فهرست کاروان تیم برای سفر به ژاپن قرار ندهد تا او را تحت فشار قرار دهد.

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه