استقلالی‌ها امروز هم تمرین نکردند!

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز هم در پی گلایه‌ها و اعتراضات بازیکنان به شرایط مالی باشگاه برگزار نشد.

استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و به همین دلیل هم بود که چند نفر از بازیکنان این تیم پس از دیدار دوستانه برابر آلومینیوم اراک که روز یکشنبه یکم مردادماه در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار شد، به‌شدت نسبت به شرایط موجود گلایه کردند و خواهان تزریق منابع مالی به باشگاه شدند.

روز یکم تیرماه زمانی بود که مدیرعامل جدید آبی‌ها به اعضای تیم قول پرداخت بخشی از مطالباتشان را داده بود و به همین دلیل بازیکنان این تیم، در واکنش به این موضوع نه روز دوشنبه تمرین کردند و نه امروز سه‌شنبه در کمپ حجازی پا به توپ شدند.

ساعاتی پیش هم بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری اعتراضی خواهان روشن‌شدن تکلیف‌شان شدند و یک بار دیگر اعلام کردند که 7 ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند! 

رقابت‌های لیگ بیست و سوم از روز دوازدهم مردادماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال استقلال باید در روز دوم مسابقات که جمعه سیزدهم مرداد برگزار می‌شود، در آبادان به‌مصاف صنعت نفت برود.

استقلال و هوادارانش این روزها اصلاً حال و روز خوشی ندارند؛ اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیکی دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم، سرانجام تمرینات آبی‌پوشان پس از دو روز وقفه بار دیگر در کمپ ناصر حجازی از سر گرفته شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه