سکوت دروازه‌بان اسبق پرسپولیس شکست

محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.

محمد محمدی، دروازه‌بان اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که از سال گذشته به عنوان معاون این باشگاه مشغول به کار شده بود، در تابستان امسال از این باشگاه جدا شد و مدتی پس از جدایی نیز مدیریت مجموعه انقلاب را بر عهده گرفت.

محمدی در حاشیه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در هفته ابتدایی لیگ برتر در گفتگویی با خبرنگاران درباره پست جدید خود گفت: خوشحالم که در این پست جدید مشغول به فعالیت شدم و جا دارد از حسن اطمینان و اعتماد شرکت توسعه تشکر کنم که این پست خطیر را بر عهده من گذاشتند و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و شرمنده دوستان نشوم.

او در خصوص جدایی از پرسپولیس عنوان کرد: من مدتی افتخار این را داشتم که در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم اما به دلایلی که در حال حاضر شرایط بازگو کردن آن وجود ندارد، جدا شدم. برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

محمدی در پاسخ به اینکه آیا اختلافی در باشگاه پرسپولیس وجود داشت، گفت: اجازه بدهید سر فرصت مواردی را می‌گویم اما قطعا ادامه همکاری برایمان مهیا نبود و الان هم که مسئولیت جدیدی دارم. در ورزش در هر حوزه‌ای بتوانیم خدمت کنیم، خوب است.

او در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس به نسبت سال گذشته در نقل و انتقالات ضعیف‌تر عمل کرده است، اظهار داشت: بالاخره من در تایمی که در باشگاه پرسپولیس بودم، تمام تلاشم را کردم تا بر اساس نیاز کادرفنی کارم را به نحو احسن انجام بدهم اما بقیه دوستان هم هستند که در باشگاه زحمت می‌کشیدند.

محمدی درباره اینکه آیا کدورت و اختلاف سلیقه‌ای ایجاد شده بود، گفت: همانطور که گفتم انشالله سر فرصت درباره مسائلی صحبت می‌کنم. قطعا مشکلاتی وجود داشت که ادامه همکاری مهیا نبود اما الان عضور کوچکی از خانواده شرکت توسعه هستم و اینجا جا دارد از بچه‌هایی که در مجموعه آزادی زحمت می‌کشند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 محمد محمدی

او ادامه داد: من دو ماه قبل و پیش از اینکه این پست را بگیرم، به دستور آقای عسگریان بازدیدی از مجموعه آزادی داشتم و امروز هم پیش از بازی اول لیگ بازدید داشتیم. از دوستان‌مان در معاونت پشتیبانی و فنی تشکر می‌کنم. اتفاقات خوبی افتاده است. دوستانی بیرون گود نشسته‌اند و فکر می‌کنند هیچ اتفاقی نیفتاده است اما من از نزدیک دیدم و آدمی نیستم الکی صحبت کنم. استادیوم آزادی دو ماه پیش و امروز، زمین تا آسمان فرق کرده است؛ از شرایط نیمکت بگیر تا وضعیت سکوها. همین کَندن و آماده‌سازی برای دوباره ساختن، زمان زیادی برده است.

محمدی در پایان در واکنش به اینکه رضا درویش اعلام کرده بود او به دلیل مشغله شخصی از پرسپولیس جدا شده است، گفت: شخصی را درست گفتند اما چه شخصی را درست نگفته‌اند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه