مورایس: به اندازه دیگر بُردها خوشحال نیستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بابت نتیجه و عملکرد تیمم خوشحالم، اما به اندازه بردهای دیگر خوشحال نیستم، زیرا برای ذوب‌آهن احترام قائل هستم.

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر صفر در شهرآورد اصفهان در نشست خبری ضمن تشکر از حضور هواداران هر دو تیم، اظهار کرد:حضور آن‌ها خیلی مهم بود و به حمایت آن‌ها نیاز داشتیم. با تیم مهمی روبه‌رو شدیم که همیشه استقبال گرمی داشتند. البته من به اندازه بردهای دیگر خوشحال نیستم، زیرا برای ذوب‌آهن احترام قائل هستم.

وی افزود: بازی ساده‌ای نبود. به بازیکنان بابت رفتارشان تبریک می‌گویم، ذوب‌آهن سعی داشت در نبردهایی که برای توپ سوم بود، پیروز شود و ما هم کار خود را به خوبی انجام دادیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تفاوت‌های شهرآورد اصفهان و تهران یادآور شد: سخت است بگوئیم کدام شهرآورد با کیفیت‌تر است. شهرآوردها معمولا جذاب هستند، زیرا دو شهر یکسان و تیم‌های متفاوت وجود دارند، شاید تفاوت در احترام تماشاگران دو تیم به یکدیگر باشد که ما در اصفهان شاهد جو خوبی بودیم.اگر بازی ساعت ۹ شب نبود شرایط بهتری نیز می‌توانست باشد.

مورایس تصریح کرد: بابت نتیجه و عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم. کیفیتی که تیم نشان داد و فشردگی‌ای که در زمان دفاع داشتیم خوشحال‌کننده است.

او ادامه داد: به محمدجواد حسین‌نژاد که در این سن کیفیت خوبی از خود نشان داد به صورت ویژه تبریک می‌گویم، برای ذوب‌آهن در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم، مربی خوب و قابل احترامی دارد.

مورایس همچنین در خصوص خط دفاع تیمش، خاطرنشان کرد: وقتی راجع به دفاع صحبت می‌کنیم، سازمان‌دهی دفاعی مورد نظر است نه فقط یک خط دفاع، ضربه‌ای که به تیر دروازه ما برخورد کرد بر اثر یک پرتاب اوت بود که همه بازیکنان در آن زمان دخیل بودند. با این که ذوب‌آهن خوب دفاع می‌کند، ما توانستیم ۴ یا ۵ موقعیت خلق کنیم.

سرمربی سپاهان در پایان درباره مصدومیت‌ بازیکنانش توضیح داد: واضح است که در برخوردها مصدومیت پیش می‌آید، لب محمد جواد حسین‌نژاد نیز در این بازی پاره شد. کریمی نیز به خاطر کیفیت بد چمن لیز خورد و مصدوم شد، نگران بدنسازی نیستم و باید زندگی و اتفاقات را همانطوری که هست بپذیریم.

 

دیدگاه