خداحافظی غیرمنتظره ستاره یونایتد از فوتبال؟!

میسون گرینوود، ستاره انگلیسی که از سوی باشگاه منچستریونایتد کنار گذاشته شد، در فکر خداحافظی از دنیای فوتبال است.

گرینوود از ژانویه 2022 تا به حال برای منچستریونایتد به میدان نرفته و حکم دادگاه در تبرئه او از اتهامات وارده به دلیل غیبت شاکی در جلسه دادرسی هم کمکی به بهبود شرایط او نکرد. 

مدیران یونایتد تحقیقاتی خصوصی را از سوی این باشگاه درباره این پرونده آغاز کرده بودند و در نهایت تصمیم گرفتند که به همکاری با این بازیکن جوان خاتمه دهند و چند روز قبل به صورت رسمی اعلام کردند که او دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت. 

گفته می‌شد که چند باشگاه عربستانی، دو باشگاه از رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس و همچنین باشگاه رم علاقه زیادی به جذب این ستاره جوان دارند اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم یونایتد برای او ضربه بسیار بزرگی بوده است. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده که گرینوود چنان از این تصمیم آسیب دیده که در فکر است در همین سن و همین جا از دنیای فوتبال خداحافظی کند و دیگر توان ادامه این مسیر در سال‌های آینده را ندارد. 

منبعی نزدیک به این بازیکن به این روزنامه گفت:« فکر نمی‌کنم او بتواند پس از این ضربه از جا بلند شود. بازیکنان بسیاری هستند که می‌توانند چنین شرایطی را تحمل کنند اما میسون یکی از آنها نیست. او بسیار ناپخته و جوان است. ما واقعا فکر می‌کنیم که کار او تمام شده است.»

پیش از این روزنامه سان هم به نقل از منبعی نزدیک به گرینوود خبر داده بود که شرایط روحی او پس از تصمیم مدیران یونایتد بسیار بهم ریخته است و این اتفاق ضربه بسیار سنگینی به او وارد کرده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه