خشم پرسپولیسی‌ها از مجری فوتبال برتر

ماجرای سربازی میلاد سرلک با مدافع استقلال تفاوت‌هایی داشت که میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر بی‌توجه به آن مسائل بر تنش‌های هواداری دمید.

مجری برنامه فوتبال برتر صحبت هایی در خصوص سربازی میلاد سرلک انجام داد که خشم پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و هواداران این تیم به‌شدت علیه میثاقی و برنامه فوتبال برتر موضع گرفتند. مجری این برنامه مدعی شد معنی مجوز یک‌ماهه برای میلاد سرلک را نمی‌داند و مرادمند و یزدانی وقتی سرباز شدند، نظام وظیفه چنین فرصتی را به این دو بازیکن استقلال نداد تا در صورت دعوت به تیم ملی سربازی‌شان را به تاخیر بیاندازند.

اما ماجرای سربازی سرلک با سربازی دو بازیکن استقلال کمی متفاوت بود و آن‌ها از فرصت‌هایشان استفاده کرده بودند. ماجرا از این قرار است که سرلک از اول شهریور امسال سرباز می‌شد و بعد از نامه فدراسیون فوتبال برای نظام وظیفه مبنی بر حضور این بازیکن در لیست تیم ملی، مجوز بازی میلاد برای پرسپولیس به مدت ۶ ماه تمدید شد.

در سوی دیگر، محمدحسین مرادمند متولد اول تیر ۱۳۷۲ است و این بازیکن از اول تیر ۱۴۰۰ به مدت ۶ ماه مهلت داشت تا به تیم ملی دعوت شود ولی این اتفاق نیفتاد و سرمربی وقت تیم ملی به این بازیکن اعتقادی نداشت. این بازیکن می‌بایست اول دی‌ماه ۱۴۰۰ راهی خدمت سربازی می‌شد ولی باز هم بعد از دو ماه وقفه از اول اسفند به خدمت وظیفه رفت. سیاوش یزدانی هم قبل از ۳۰ سالگی دو بار سربازی‌اش را به تعویق انداخت و از ۸ اسفند ۱۴۰۰ که ۳۰ سالگی را رد کرد، دیگر نمی‌توانست سربازی‌اش را به تاخیر بیاندازد و مجبور شد به سربازی برود.

اطلاعات ناقص و غلط مجری برنامه فوتبال برتر باعث عصبانیت شدید پرسپولیسی‌ها شده و عده‌ای از هواداران این تیم از مدیران باشگاهشان خواستند تا این برنامه را تحریم کنند.

گفتنی است به‌جز استوری‌های مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت جدی باشگاه پرسپولیس پاسخی به این صحبت‌ها نداده است.

 

دیدگاه