فرگوسن سرمربی بود این یاغی دیگر رنگ یونایتد را نمی‌دید!

بن فاستر اصرار دارد که اگر سر الکس فرگوسن سرمربی او بود، جیدون سانچو دیگر هرگز رنگ اولدترافورد را نمی‌دید.

بن فاستر اصرار دارد که جیدون سانچو پس از طغیان علیه سرمربی خود، هرگز اجازه بازی در منچستریونایتد تحت رهبری سر الکس را به دست نمی‌آورد.

سانچو به ادعای اریک تن هاخ مبنی بر کنار گذاشته شدن او از تیم مقابل آرسنال به دلیل عملکردش در تمرین پاسخ داد.

انتظار می‌رود که تن هاخ پس از اختلاف نظر عمومی با سانچو مذاکراتی را انجام دهد. فاستر، دروازه‌بان سابق یونایتد، می‌گوید اگر فرگوسن همچنان در اولدترافورد سرمربی بود، اظهارات سانچو غیرقابل بخشش بود.

او به یونایتد استند گفت:"اگر الکس فرگوسن در این لحظه از زمان سرمربی منچستریونایتد بود و جیدون سانچو این کار را انجام می‌داد، دیگر هرگز رنگ حضور در منچستریونایتد نمی‌دید. او هرگز برای این باشگاه بازی نمی‌کرد و هرگز اجازه حضور در زمین تمرین را نداشت."

دروازه بانی که اخیراً بازنشسته شده، گفت:"رفتار سانچو تحقیرآمیز است، واکنشی است، احساسی است، بی احترامی است، فقط به یک طوفان عظیم خبری تبدیل می‌شود. همه می‌خواهند بدانند، سانچو چه خبر‌ شده؟ از تن هاخ چه خبر؟ آیا او کنترل رختکن را از دست داده است؟ تمرینات سانچو در این هفته چگونه بود؟ سانچو می‌گوید که از خودش در تمرینات خیلی خوب استفاده کرده، این فوق‌العاده است که باید خیلی خوب از خودتان استفاده کنید، این حداقل کاری است که باید انجام بدهید."

فرگوسن افسانه‌‌ای با تعدادی از بازیکنان در اولدترافورد اختلاف پیدا کرد و بازیکنانی مانند روی کین، رود ون نیستلروی، دیوید بکام و یاپ استام مدت زیادی پس از اختلاف نظر با او، این باشگاه را ترک کردند.

فرگوسن

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار