تنها برای کسب مدال طلا به هانگژو می‌روم

کاپیتان تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازیهای آسیایی گفت: با تجربه‌ای که چهار سال پیش از بازیهای آسیایی جاکارتا کسب کردم و با اردوهای برون مرزی که داشتم، تنها برای کسب مدال طلا به هانگژو می روم.

مهران ستار، کاپیتان تیم ملی جوجیتسو درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو چین گفت: رقابتهای جوجیتسو بازی های آسیایی در سطح جام جهانی است و باید با حریفان سرسختی از کشورهایی همچون قزاقستان، ازبکستان و امارات  که در این رشته حرف اول را می زنند رقابت کنیم؛ به ویژه کشورهای عربی با سرمایه گذاری خوبی که در این رشته انجام داده اند یکی از قدرت های جوجیتسو در آسیا و دنیا محسوب می شوند.

وی افزود: با توجه به زمان کمی که برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی های آسیایی داشتیم، کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه در این بازی ها سنگ تمام گذاشتند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

ستار اضافه کرد: ۱۲ سال است که ملی پوش و کاپیتان تیم ملی جوجیتسو هستم و برای موفقیت در این رشته به سختی تمرین کردم تا ناکامی در جاکارتا را در هانگژو با

کسب مدال طلا جبران کنم و امیدوارم این تجربه کمک کند تا برابر حریفان قدرتمندی که در بازی های آسیایی دارم این بار با دست پر به کشور برگردم.

وی در پایان در ارزیابی از حریفان خود در بازی های آسیایی گفت: نماینده ای از امارات سخت ترین حریف من در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم در بازی های آسیایی است که رنکینگ ۱ دنیا را دارد. البته با اردوی برون مرزی که به مدت ۱۰ روز در امارات داشتم شرایطم از نظر آمادگی بدنی و فنی راضی کننده است و این بار تنها برای کسب مدال طلا به هانگژو خواهم رفت.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه